سلام
بهترین یاور ، بهترین همدم ، بهترین کمک کننده ، بهترین دوست ، از پدر مهربان تر ،‌از مادر دلسوز تر ،‌از هر کسی مشتاق تر به بازگشت ما ،‌وجود مقدس اعلی حضرت صاحب الزمان علیه السلام هستند..
اون اقایی که از اعمال و اتفاقاتی که بر ما میوفته آگاهن.. ، اون مولایی که از درون و بیرون ما مطلع اند.. ، اون مهربونی که برای گناهان امثال منی گریه میکنند.. ،‌ شفای همه دردها و بهار همه دلها ؛
من یه دستورالعمل دارم ،‌اما ...
اما قبلش میخوام ازتون قول بگیرم که حتما انجامش بدین... ،‌ نه فقط شما میتونین به هر کس دیگه ای که میشناسینش هم بگین.. .
یه قرار بذار برای خودت ،‌یک قرار 2 دقیقه ای در کل شبانه روز.. یعنی همش 2 دقیقه ازت وقت میگیره... که چکار کنی ؟!؟!؟
که با امام عصر صحبت کنی ! ،‌ همین! به همین راحتی! ،‌ نگفتم موضوع خاصی ،‌نگفتم دعای خاصی ، زیارت خاصی ، فقط صحبت ، میخوای درد دل کنی ، میخوای عرض حاجت کنی یا هر صحبت دیگه ای ،‌عین زمانی که با بابات حرف میزنی ! عین همون !

فکر کنم کار سختی نباشی.. یعنی 2 دقیقه توی کل شبانه روز زمانی نیست که ما رو خسته کنه ... .
ولی مهمه که همین کار کوچولو رو انجام و ادامش بدی... نمیدونم الان که اینو گفتم چه فکری در موردش با خودت کردی ! شاید شما یا بقیه بگند چه بی ربط ! یا چه مسخره و ساده ! یا حتی ازش خوشش اومده باشه...
اما
اما
اینو بدون
آرزومه که این کار رو انجام بدی و یه مدتی ادامش بدی.. ،‌ بعد بری بیای بگی چه دیدی در زندگیت ، چه تغییراتی در زندگیت ایجاد شد ، چه حال و هوایی برات ایجاد ، چه برکاتی رو به عینه جلو چشمات حس کردی تو زندگیت ، بیای و بگی..
خیلی عجیبه این کار..
خیلی..
یعنی دوست دارم ببینمت و برات بگم از کسانی که این کارو کردند و زندیگشون چی شد... این توصیه هم از من نیست...از محکم بودنش فقط همینو بگم که به کوه بنده.. و البته عجیب مجرب !
یه بنده خدایی اینو شنیده بود ، با خودش گفت میرم انجام میدم که بعد بیام ضایعش کنم بگم رفتم انجام دادم هیچی نشد ، هیچی نفهمیدم ، هیچی دستگیرم نشد ، هیچ تغییری ایجاد نشد...
خدا شاهده
خدا شاهده اومده بود گریه میکرد میگفت من با این نیت رفتم انجام بدم اما حضرت کاسمو پر کردند...
دل شکسته ها یه چیز دیگن..
اما همه انجام بدین... امتحانش نه ضرر داره نه وقت گیره... ولی ادامه دار باشه.. یه وقتی در طول روز براش اختصاص بدین ،‌مثلا شب قبل خواب ، یا بعد نماز عشا ،‌ یا هر وقت دیگه ای که ملزم بشید انجامش بدین... مطمئن باشین اگه حلاوتشو بچشید خودتون دیگه ول کن نیستین.. مشتاق اون کسایی ام که همین الان تصمیم گرفتن که انجامش بدن ..
یا علی.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)