سلام

من یه دختر 23 ساله ام، دوست داشتم یه کم درد دل کنم .

این حرفا رو نمیتونم به مامان بابام بگم اخه خجالت میکشم و درست نیست ، تو شهر ما نود  درصد پسرا دخترای قد کوتاه رو دوست دارن . اون ده درصد هم دخترایی با قد متوسط، من قدم 180 متاسفانه ، به خاطر قدم حتی مسخره هم شدم و گریه هم کردم .

همین باعث شده تو عمرم فقط یه خواستگار داشته باشم اونم که خودش رفت و پشت  سرشو نگاه نکرد . میدونید چیه ؟

نیاز جنسی خیلی پر رنگ نیست واسم ، حداقل از وقتی که نماز میخونم ، اما نیاز عاطفی خیلی اذیتم میکنه هزار بار حسرت خوردم با دیدن کسایی که از من کوچیکتر بودن و متاهل شدن و حتی بچه دارن .

من هم دوست دارم آرامش رو تجربه کنم اما حیف که نشد ، شاید بگید سنم زیاد نیس  اما تو شهر ما سن من زیاد حساب میشه. نمیدونم چرا خدا خواست اینقدر قدم بلند بشه  و کسی از من و چهرم خوشش نیاد.

برام دعا کنید که بتونم تحمل کنم و گناه نکنم . قدر همسرتونو بدونید


مرتبط با اختلاف قد در ازدواج:

نمی خوام به خاطر اختلاف قد، الکی خواستگارم رو رد کنم

به خاطر اختلاف قد نه میتونم ولش کنم نه ادامه بدم

اختلاف قد 25 سانت در ازدواج مشکل زاست ؟

آیا اختلاف قد و هیکل در آینده برامون مشکل ساز میشه؟

اختلاف قد در ازدواج

اختلاف قد 70 سانتی مشکل ساز میشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)