با سلام خدمت همه
پسری 27 ساله هستم . مدت 5 ماه در شرکت خصوصی کار میکردم در آن جا همون دو هفته اول عاشق خانمی 21 ساله شدم و از طریق واسطه بهش پیشنهاد ازدواج دادم و بعد از مدتی پذیرفتن .
مدتی با هم صمیمی شدیم حرفامونو زدیم از هم بیشتر خوشمون اومد ولی تا یه مدت بعد خانم گفتنش که بی خیال هم بشیم . فکر کردم دیدم به درد هم نمیخوریم و ... .
گذشت تا چند روز بعد دوباره پیشنهاد دادم بازم پذیرفت ولی زیاد دوام نیاورد و بعد از مدتی دیگه به واسطه گفته بودن که دیگه سمت من نیاد و همه چی تموم شده س ولی من نتونستم بی خیال بشم کلی تلاش کردم تا نظرشو برگردونم ولی موفق نشدم تا اینکه دیروز از شرکت استعفا دادم و رفتم ولی دلم هنوز پیشش .
سوالم اینه از همه، هر کسی میتونه کمکم کنه که آیا میشه بعد از چند ماه دیگه دوباره بهش پیشنهاد بدم شاید نظرش تغییر کرده باشه ؟
آخه شب قبل رفتنم بهش پیام دادم و گفتم که فردا میرم از شرکت حضوری هم باهاش خدافظی کردم ولی واقعا دوسش دارم .
لطفا راهنماییم کنید

متشکرم

مرتبط:

دلایل پیشمانی ناگهانی دختر در دوران آشنایی ازدواج

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

از کجا بفهمیم دختر داره ناز می کنه یا ردمون کرده ؟

چرا بعضی از دختران و پسران ناگهانی رابطه دوستی رو قطع می کنند ؟

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

قاطعانه نه گفتن، خیلی بهتر از امید واهی دادن به خواستگاره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)