سلام دوستای عزیز..

یه مشکل بزرگ پیدا کردم که نمیدونم باید چیکار کنم...

حدود یک سال و خورده ای میشه که عقد کردم.. توی این مدت شرایط کاری شوهرم طوری شد که مجبور شد بره یه شهر دیگه و در ماه فقط یک هفته اینجاست..

به خاطر مشکلاتی که داره قرار شده که برا اینکه ازدواجمون زودتر بشه منم بعد ازدواج باهاش به اون شهر برم و زندگیمون رو اونجا شروع کنیم. ولی یه مشکلی که هست اینکه مادر من به هیچ وجه راضی نمیشه من از اینجا برم و ازش دور بشم..

میدونمم که اگه این موضوع رو به مادرم بگم و بخوام که راضی باشه حتما یا نفرینم میکنه یا دیگه اصلا اصلا بم محلم نمیذاره..

خلاصه میدونم اگه بخوام پافشاری کنم یه خون یا جنگ بزرگ به پا میشه...با خواهرمم که حرف زدم میگه من نمیتونم مامان  رو  راضی کنم... از طرف دیگه شوهرمم میگه بعد از ازدواج دیگه نمیتونم ازت دور باشم....

با این اوضاع و احوال ما بازم مجبوریم تا یکی دو سال دیگه هم عقد بمونیم ... دوستان شما فکری به ذهنتون میرسه که به من کمک کنه...

آخه دوران عقدم با این حرف و حدیثایی که هی دم به دقیقه برا آدم درست میکنن دیگه داره خیلی سخت میشه......ممنون از همه شما و التماس دعا...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)