سلام
من دچار یه وسواس فکری شدم اعصابم خیلی خرابه از این بابت. این وسواس رو اعصابم هم تاثیر گذاشته 

وسواس فکری من اینه هر رفتاری انجام می دم یا حرفی می زنم تو ذهنم مرور می کنم که نکنه تو حرف هام یا رفتارهام گناهی انجام داده باشم.

میام مرور می کنم که نکنه مرتکب گناه شده باشم غافل از اینکه خود این وسواس... خواهش می کنم راهکارهایی بدین تا بتونم این کار و ترک کنم چون واقعا حالم خیلی بده...

همه ش با خودم می گم تو معصوم نیستی که کاملا پاک باشی ممکنه گناه کنی ولی باز هم هی میاد تو ذهنم که حرف هام رو مرور کنم

یه سوال دیگه هم دارم میگن محاسبه نفس انجام دادن خیلی خوبه و واقعا من برای خودم لازم می دونم ولی دقیقا نمی دونم چه طور باید انجام بدم میشه بگین چه طور هر شب محاسبه نفس می کنید؟اینکه میان توی ی دفتر محاسبه نفس می کنن هر شب، چه طور این کار رو انجام بدم؟
ممنون از همگی

اجرتون با آقا امام حسین(ع)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفع وسواس (۱۶ مطلب مشابه)