سلام به همه 

می خوام بهتون در مورد زندگی واقعی ام بگم و بگم که دین واقعیه ،خدا هست ،ائمه هستند

من تا ۱۳ سالگی هیچ اطلاعی از مسائل جنسی نداشتم یعنی هیچ اطلاعاتی در حدی که فکر می کردم دخترها هم مثل پسرها هستند (کامل نمی گم که سانسور نشود) متاسفانه وقتی در اون سن رفتم مدرسه دوستام تو کلاس در مورد این مسائل صحبت می‌کردند و یه سری اتفاقاتی برام افتاد که این مسائل رو فهمیدم گاهی وقت ها خودم رو لعنت می کنم که تو اون کلاس و مدرسه بودم ولی می گم شاید خدا خواستی یه جوری این مسائل رو بفهمم که بعدا برام مشکل پیش نیاد.

به هر حال ۲ سال تا سن ۱۵ سالگی با این موضوعات دست و پنجه نرم می کردم (سر بسته می گم خودتون بفهمید) تو سن ۱۵ سالگی تصمیم به توبه گرفتم و توبه ام واقعی بود نمازهام اول وقت ،تو ماه رمضان کل ماه روزه کامل گرفتم حتی بعضی شب ها برای رضای خدا تا اذان صبح بیدار می موندم حتی بعضی وقت ها از شدت خواب می ترکیدم ولی باز بیدار می موندم وضو ها حتی در زمستان با آب سرد ،گاهی وقت ها دوش آب سرد سرد می گرفتم.

تو ماه رمضان دو بار ختم قرآن کردم این قدر حس معنوی داشتم شب ها تو دلم روضه حضرت زهرا (س) را تکرار می کردم و با گریه می خوابیدم ،حتی وصیت نامه ام را هم نوشته بودم و دائم منتظر شهادت نماز های طولانی مستحبی می خوندم که می‌گفت کسی اگر این را بخواند و بمیرد شهید از دنیا رفته، تمام تعقیبات نماز ها رو می خوندم (دعای مکنون یه معجزه است خیلی تاثیر داره عالیه خواستید به خدا نزدیک شید دعای مکنون جوابه) ،هر جمعه دعای ندبه و دعای توسل و دعای سمات می خوندم اما این قدر در این یه سال به خودم فشار آوردم  و سختی دادم که تو سن ۱۶ سالگی یهو ورق برگشت و اون حس و حال خوبم خراب شد تا الآن ،حاضرم یه روز دیگه زنده نباشم ولی اون حس خوب بهم برگرده واقعا اسلام واقعی است و بهترین دین .

اینو نوشتم که بهتون بگم تو دین به خودتون سخت نگیرید وگرنه عاقبت تون مثل من می شه معمولی باشید ولی مستمر حالا هم لطفا برای من دعا کنید دوباره به اون حال رویایی برگردم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)