سلام

من پسری 25 ساله هستم از 17 سالگی به دلایل ژنتیکی دچار طاسی زودرس شدم و از طرفی هم چاق و درشت هیکل و صورت پهن و بزرگ هستم و همه این عوامل باعث شده که از نظر سنی بزرگ به نظر برسم. 

هر جا میگم 25 ساله هستم میگن دروغ میگی و باید 40 سالت باشه. حتی یک بار بانک رفتم و کارت ملی مو نشون دادم گفت تو باید متولد 56 باشی نه 76. تو 15 سالگی هم می‌گفتند تو 25 سالته. 

خلاصه در همه زمان‌ها از قیافه م از سنم بیشتر می‌زد. بنده از 22 سالگی کارمند شدم و الآن تمام کسانی که شرایط منو دارن ازدواج کردن ولی من چند مورد که اقدام کردن همون دفعه اول همه شون با دیدن قیافه م ردم کردن. 

جدا از این دوستان هم سن خودم اصلاً ندارم چون کسی قبول نمی کنه با من دوست بشه و معمولاً با بزرگ‌تر از سن خودم میپرم. و همه با من مثل مردان 40 ساله به بالا رفتار می کنن انگار نه انگار که جوون هستم. و از من انتظار رفتار پخته و مردانه‌تر دارن. به نظرتون چه کار کنم دیگه خسته شدم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)