دختری هستم 25 ساله، مجرد، دانشجوی دکترا، سطح اقتصاد خانواده تقریبا متوسط، متأسفانه عیب بزرگی که دارم ولخرجی بیش از حدمه مخصوصا تو خرید لباس!!

خیلی خرید کردن و دوست دارم و هر چیزی که چشمم رو بگیره حتما باید همون لحظه بخرم به عنوان مثال چند وقت پیش رفتم خرید پنج تا مانتو با هم خریدم، اینطورم نیست که هر چی خریدم رو استفاده کنم ممکنه مدتها بدون استفاده بمونه!!

خلاصه که ولخرجی من به حدیه که مرتبا از طرف خانواده سرزنش میشم و تو دانشگاه هم دوستام خیلی میگن که این کارتو اسرافه و همیشه تکیه کلام خانوادم و دوستام اینه که بیچاره شوهرت که هر چی در بیاره باید خرج لباس تو کنه!!

خودمم قبول دارم کارم اشتباهه و هستن کسایی که حتی پول خریدن یه جورابم ندارن و وقتی به اونا فکر میکنم شرمنده میشم ولی دست خودم نیست نمیدونم چکار کنم؟؟

اگه دوستان بهم مشورت بدین ازتون ممنون میشم !آیا کسی مشکل منو داره!! ممکنه بعدا تو زندگی مشترکم دچار مشکل بشم یا اینکه اون موقع میتونم تو خرج کردن خودمو کنترل کنم؟؟

اگرچه سوالم در مقایسه با سوال بقیه دوستان کم اهمیت تره ولی همین مسئله  زندگیمو تحت تأثیر قرار داده و نگرانم میکنه بنابراین شما دوستان با نظراتتون خیلی میتونید بهم کمک کنید!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)