سلام...

بنده و همسرم پسر ... دختر ... هستیم. از بچگی به هم علاقه داشتیم و الانم چند ساله با هم ازدواج کردیم و الحمد الله زندگی خوبی داریم.

بنده از هر نظر از همسرم راضی هستم و ایشون همسر بسیار خوب و مهربانی هستند. یک مشکلی دارم که متاسفانه در جمع دیگران نمی تونستم بیانش کنم چون مسخره و قضاوت می شم.

بنابراین بهتر دونستم سوالم رو اینجا مطرح کنم که بدون شناخته شدن بتونم نظرات دیگران رو بدون قضاوت ببینم.

مشکلی که دارم اینه که همسرم مخصوصاً در جمع فامیل خیلی بهم ابراز علاقه می کنه طوری که این ابراز علاقه به بغل کردن و بوسیدن زیاد ختم می شه. یک بار بهشون گفتم که یه خورده رعایت کنن ولی ناراحت شدن شدید، طوری که یه هفته اصلا با من حرف نزدن.

لازم به ذکره همسرم خیلی حساسه از نظر روحی و هر حرفی بزنی زود بهش بر می خوره. بنابراین بعد از اون قضیه دیگه به روشون نیاوردم ولی باز این قضیه ادامه دار می شه طوری که بنده دوست ندارم تو جمع با خانمم حاضر بشم و چند بار بهانه آوردم.

اینم بگم همسرم تو خلوت هم خیلی بیش از حد ابراز محبت می کنه مخصوصاً بوسیدن شدید طوری که نمی تونم نفس بکشم. ممنون می شم یه راهکاری بدید چون من خیلی دارم اذیت می شم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)