لطفا کسانی که پیامم رو کامل می خونند نظر بدند .  و از عزیزانی که برای خواندن و جواب دادن وقت صرف می کنند سپاسگزاری می کنم . لطف می کنید.

من یه دختر مجردم  و اصلا پوست بدنم خوب نیست، ترک های پوستی و ... در حالی که موقعیت شغلی عالی،  قیافه و هیکل مناسبی دارم ، حتی تا حالا زیاد شنیدم از این و اون راجع به خوب بودن پوست و زیبایی صورتم.  حتی از خوش اخلاقیم و سر و سنگین بودن و با حجاب بودن و کلا ویژگی های ظاهری عالی دارم و حتی پوست صورتم خوبه.
ولی 
ولی 
پوست بدنم افتضاحه ، شُله ، ترک داره و یه سری مشکلات دیگه که واقعا از زیباییش به شدت کم کرده .

همه ی جای پوست بدنم این طور نیست بعضی جاهاش واقعا اوکیه ولی بعضی از جاهای پوستم داغونه . دقیقا همون قسمت هایی  که یه مرد دوست داره جذاب و زیبا باشه از بدن خانمش ، همون قسمت ها تو بدن من  ترک داره و اصلا صاف و خوشگل نیست ، بعضی وقت ها واقعا اعصابم خورد می شه هر چه قدر هم هیکلم خوب باشه ولی چه فایده اون پوسته که دیده می شه ...

و اینکه ترک های پوستی درمان قطعی نداره و کم تر پزشکی هم زیر بار عمل جراحیش می ره و منم از عمل کردن می ترسم .

راستش بعضی وقت ها به این فکر می کنم  شوهرم پوست بدن منو با اون زنایی که تو فیلم های مختلف بازی می کنند مقایسه کنه و کلا ذهن مقایسه گر بعضی مردان و ...

و با توجه به اینکه آقایون با دیدن تحریک میشند این خیلی برام مایوس آوره که بدنم برای شوهرم حذابیت کافی نداشته باشه. و  تحریک کننده نباشم برای شوهرم و نکنه این باعث حتی خیانت بشه ، چون بالاخره اون مردی که ازدواج می کنه یکی از اهداف ابتداییش از ازدواج  ارضای جنسی و لذت های مربوط به اونه و ممکنه اگر با همسر خودش نتونست به این ها برسه اون لذت رو توی زن های دیگه دنبالش بگرده ......

البته همه ی مرد ها که این طوری نیستند ولی به هر حال شاید زجر بکشند از این موضوع. شاید مثلا منه دختر برام مهم نباشه پوست بدن همسرم و با شنیدن تحریک بشم ولی اون مرد با دیدن تحریک می شه ولی تا این پوست رو ببینه که اصلا شاید جا بخوره!!!

خودم برای ازدواج پوست بدن همسرم مهم نیست ، حالا سوالم اینه که آیا مردی هست که واقعا براش این مسئله مهم نباشه؟! آقایون کلا نظرتون راجع به این مسئله چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)