هر انسانی دوست داره که از نظر دیگران فردی جذاب باشه . اگه از بحث مذهبی و معنوی این حس بگذریم که برخی افراد فقط خدا رو در نظر می گیرند و تمام تلاش شون رو می کنند که خدا از اونا راضی باشه و کاری به رضایت سایرین ندارند ، می رسیم به موضوع مادی اون که این روزها می تونیم در اطراف مون ببینیم . 

یکی از دلایل مد گرایی افراد ، دیده شدن توسط دیگران هستش . یعنی طرف تیپ میزنه که شما نگاش کنید . سعی می کنه پوششی رو انتخاب کنه که اون رو متمایز از دیگران نشون بده و به طبع اون توجه افراد بیشتری رو به طرف خودش جلب کنه . 

در درون خانواده هم چنین چیزی وجود داره . خانم هایی که میدونن شما آقایون ، دیداری هستید سعی شون رو می کنن که از این موضوع برای جلب نظر شما استفاده کنند ، مخصوصا زمانی که به اونا بی توجه هستید و به دلایل مختلف اونا رو نمی بینید . 

خانم ها دوست دارند که اگه یه لباس نو پوشیدند شما اون ببینید . اگه ندیدید ! ممکنه بهتون بگن که لباسم قشنگه ؟! به جای این که نظر مثبت خودتون رو با تکون دادن سر بیان کنید ، این لب های مبارک رو تکون بدید و چند جمله در مورد اون لباس فرمایش کنید ! باور کنید اون لباس رو به خاطر شما پوشیده ! خانم رفته برای این که از نظر شما خوشگل تر به نظر بیاد ، صورتش رو بند انداخته ، نکنه چند روز این تغییر بزرگ رو نبینید ! یا کار به جایی برسه که خودش بهتون بگه !

شما بعضی از کارهای خانم ها رو ممکنه استثنائا ببینید !!! که از نظر شما کم اهمیت جلوه کنه ، تمرین کنید که با دیدن اونا از خانم تون تشکر کنید ! اصلا همین الان بلند شید ، سری به اتاق بزنید ، فرش ها رو نگاه کنید که جاور شده ، به آشپزخونه برید ، نظم اون جا رو با زمانی که مثلا خانم تون 1 روز خونه نیست مقایسه کنید و ... ، می بینید که خانم شما توی خونه خیلی کارها می کنه که تا حالا بابت اون ها ازش تشکر نکردید ! شرعا وظیفه نداره چنین کارهایی بکنه ، پس اون حداقل لایق یه تشکر خشک و خالی هست .

اگه شما اینا رو ببینید اون وقت خانم شما ، شما رو یک فرد قدردان میشناسه و علاقه ی اون نسبت به شما بیشتر و بیشتر خواهد شد . اون وقت دیگه خدای نکرده بیرون از خونه به دنبال جلب توجه نخواهد بود . چون شما از این لحاظ اون رو ارضاء می کنید .

این مساله شامل خواهر شما هم میشه ، با دیدن اون و زحماتش توی خونه ی پدری ، اون رو در بیرون از خونه بیمه کنید . باور کنید دختری که توی خونه توسط برادر و پدرش دیده میشه ، با چند جمله ی عاطفی جذب دیگران نمیشه . 

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) آموزش تصرف قلب زن (۱۳ مطلب مشابه)