سلام دوستان !

من ی دختر 18 سالم .یه سوالی ذهن منو درگیر کرده در واقع میخوام نظر شما رو بدونم.

من از لحاظ قیافه میشه گفت معمولیم ،نه خیلی خوشگل نه زشت ! نماز میخونم و دین رو واقعا قبول دارم ، در مورد حجاب هم با اینکه بیشتر نزدیکانم زیاد حجاب رو قبول ندارن اما من واقعا به داشتن حجاب اعتقاد دارم و سعی میکنم حجاب لازم رو داشته باشم !

چادری نیستم اما خب موهامو بیرون نمیذارم و آرایش ملایم میکنم . در مورد لباس هم به شدت با ساپورت و لباس های تنگ مخالفم چون اعتقاد دارم همه انسان ها در قبال هم مسئول هستن و با بی حجابی باعث آسیب زدن به بعضی انسان ها به خصوص پسران میشن .

اصلا تا به حال خدا رو شکر با هیچ کسی رابطه دوستی و اینا حتی تو فضای مجازی نداشتم چون اصلا  اینکارو صحیح و عاقلانه نمیدونم .

در حال حاضر هم پشت کنکوری هستم . خیلی هم به شدت نیاز به ازدواج در خودم احساس میکنم چه از لحاظ عاطفی و چه جنسی اما خودمو کنترل میکنم هر چند گاهی اعصابم خیلی خورد میشه اما سعی میکنم خودمو آروم کنم و خود نگهدار باشم ( سخته خیلی ) .

ما تو روستا زندگی میکنم اما بگم که روستای بروزی هست :) زیباس و از شهر فاصله کمی داره .خونه های مدرن داره . هم پولدار هم فقیر داره .

خود ما کاملا متوسطیم یعنی نه پولدار نه فقیر .اما خب مشکل مالی داریم . پدرم متادون مصرف میکنه .

به نظر شما کسی حاضر میشه با کسی مثل من ازدواج کنه ؟ یا چون تو روستا زندگی میکنم و پدرم معتاده من جز گزینه های ازدواج پسرا اصلا قرار نمیگیرم ؟

میشه جواب بدین.


مرتبط:

به خواستگاری دختری که باباش اعتیاد و سوء سابقه داره میرید؟

برادرم معتاده ، من شانس ازدواج دارم ؟

به تعریف بقیه دختر خوبی هستم اما پدرم معتاده

اگه یکی از اعضای خانواده خواستگار معتاد باشه ، ندیده ردش میکنم

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

ازدواج با دختری که سه برادر معتاد داره

برادری دارم یازده ساله معتاده

آیا برای یک خواستگار مذهبی معتاد بودن پدرم مهمه ؟

بابام معتاده و میگه تو جلسه خاستگاری نمیام

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟

حاضرید با دختری که برادر بزرگش اعتیاد داره ازدواج کنید ؟

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

پدر شوهر و مادر شوهرم هر دو اعتیاد به مواد مخدر دارن

پدر دختر مورد علاقم اعتیاد داره

مادر پسر مورد علاقم اعتیاد داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)