سلام

من دانشجو هستم قراره تقریبا یکی دو سال دیگه وارد شغل پرستاری بشم . الان کار آموز هستم و بیشتر اوقات تو بیمارستانم. میشه درباره ی این شغل منو راهنمایی کنید ؟

بیمارستان محیط خطرناکیه چطور باید درایت به خرج بدم و چه سیاست هایی داشته باشم که به قول معروف سرم کلاه نره ٬حقم پایمال نشه یا خدایی نکرده اتفاقی رو به گردنم نندازن...

من خیلی خیلی مهربان برخورد میکنم با بیمار ٬همراه بیمار یا اصلا با همکاران این رفتار درسته یا غلطه ؟ چرا؟

چه رفتار هایی لطمه به اعتبار من میزنه ؟ پرستارایی که خوب شناخته نشدن چطوری بودن ؟ چطور باشم که پرستار موفقی باشم ؟ چطور تو این شغل اعتبار کسب کنم؟ چطور ارتباط موفقی با همکارانم داشته باشم؟

یا الان که  آموز هستم چه طور باشم که باعث موفقیتم در شغل آینده بشه؟

اصلا هر نکته ی خاصی با ربط یا بی ربط به نظرتون میرسه بهم کمک کنید من استفاده میکنم و منو صفر کیلومتر در نظر بگیرید ٬برام توضیح بدید اگه میشه ...مطمئنم از همین الان یا در آینده تجربه های سختی در انتظارمه !

از تجربه هاتون ٬سیاست های کارتون٬ درایت تون ٬ نوع ارتباطتون تو این شغل نکته هایی رو تذکر بدید که استفاده کنم.

از جمله جمله ای که برای کمک به من مینویسید بی نهایت تشکر میکنم نمیدونید من چقدر به این اطلاعات نیازمندم و واقعا ممنونم ...


مرتبط با رشته پرستاری :

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)