سلام

دختری هستم 20 ساله و یه برادر 24 ساله هم دارم. یه دوست داره برادرم که باهاش خیلی جور و صمیمیه و از دبیرستان باهاشه. یه دو سه سالی هم میشه که دوستش از من خوشش اومده و منم همینطور . برادرم میدونه که ما با هم دوستیم چون هر وقت میخوام ببینمش با اون میرم.

ولی یه مشکلی که دارم اینه که خانواده ام  دوست دارن من با پسر داییم ازدواج کنم. ولی من اصلا اونو دوست ندادم. از طرفی هم وقتی اون پسره دوست من و داداشم  فهمید کلی باهام دعوا کرد و گفت نمیذارم با کسی جز من ازدواج کنی.

خانواده ام هم یه طرز فکرایی دارن که حتما باید با پسر خوب فامیل ازدواج کنم. چون اشنا هست و ...

ولی من به پسر داییم علاقه ای ندارم و فقط اون آقا رو دوست دارم. وضع مالی و تحصیلات و قیافه و اخلاقاش هم عالیه.

به نظرتون چی کار کنم و چه طوری خانوادم رو راضی کنم که با پسر داییم ازدواج نکنم؟ چون اونا دارن برامون بدون میل خودم تاریخ محضر رو هم مشخص میکنن.

ممنون میشم که راهنماییم کنید دوستان .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)