با سلام

پسری هستم 19 ساله اهل یکی از  شهر های شمال غرب کشور . یه مشکلی برام پیش اومده خواهش میکنم راهنماییم کنید .

اول از خودم بگم که پسر بدی نیستم نماز میخونم ، نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی تو این 19 سال تا حالا با چشم بد به هیچ دختری نگاه نکردم. و از لحاظ ظاهری هم خوبم بد نیستم .

مشکل من اینه که خرداد ماه تو تلگرام با یه دختری اشنا شدم که اهل یه شهر دیگه بود که با شهر ما 3 ساعت فاصله هست و دو سال ازم کوچیکتره . 

من تو این چند ماه واقعا بهش وابسته شدم خیلی دوسش دارم ولی اون از روز اول رابطه همش میگه ما بهم نمیرسیم و ازین جور حرفا . هر چقدر هم ازش توضیح میخوام چرا بهم نمیرسیم ولی نمیگه .

راستش من با خونوادم هم حرف زدم قرار شده سال بعد بریم خواستگاری . من این موضوع رو هم بهش گفتم اما گفت من میخوام درس بخونم منم قبول کردم ولی اون روز زنگ زده میگه یکی میخواد خواستگاریم بیاد و من حس کردم هنوز نیومده این جوابش مثبته . حالا تو رو خدا شما بگین من چیکار کنم ؟ بخدا نمیتونم فراموشش کنم  . و اینو هم مطمئنم که منو دوست داره ولی ... .

همیشه همیشه حرف از رفتن میزنه . اینو هم بگم که با دخترای این دوره خیلی فرق داره


مرتبط :

از رقبای عشقی می ترسم، اصرار زیاد فایده ای داره ؟

پسران دوست دارند با رقیب عشقی رقابت کنند ؟

اگه برادر بزرگترم در ازدواج رقیبم بشه ... !

پسر مورد علاقه خواهرم از من خواستگاری کرده

برای دختر مورد علاقه م خواستگار اومده

پسر عموم ازم خواستگاری کرده اما من یکی دیگه رو دوست دارم

نمی تونم ببینم عشقی که مال منه نصیب یکی دیگه بشه

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)