سلام 

تو رو خدا کمکم کنین 

من یه دختر خوب و مذهبی بودم. 23 سالمه ، تا حالا خوب بودم الان مدتی هست اصلا به دین و نماز و این چیزا زیاد اهمیت نمیدم . 

بخدا دارم داغون میشم ولی اصلا به روی خودم نمیارم خیلی راحت با پسرا ارتباط برقرار میکنم حرف میزنم درد و دل میکنم . در ضمن من دانشجوی دانشگاه پایتخت بودم الان دیگه تموم کردم اومدم شهر خودم ، تو شهر خودم چون کوچک هست اصلا حس خوبی ندارم ولی خیلی راحتم مثلا برام مهم نیست با یه پسر دوست بشم اصلا به بعدش فکر نمیکنم ..

خواستگار هم زیاد دارم اما با اینکه خیلی از دخترا آرزو دارن عروس بشن من میلی به ازدواج ندارم میگم اگه ازدواج کنم دیگه نمیتونم حتی با یک نفر جز شوهرم حرف بزنم ، خب این چیز سختمه چون الان خیلی با همه راحتم .

چطوری میشه مثلا من 30 سال با یه مرد زندگی کم که سمت یکی دیگه نره بخدا خسته شدم دیگه نمیدونم چیکار کنم تو رو خدا هر کی میتونه کمکم کنه ایا شما هم مثل من بودین یا نه؟ آیا با ازدواج کردن راحت تر میشم یا اینکه ازدواج نکنم بهتره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)