سلام

من دختری عقد کرده هستم. نمیدونم سوالم و از کی بپرسم آخه خجالت میکشم. من و شوهرم خیلی عاشق همیم. ارتباط جنسی کامل نداریم .

سوالم اینه که آیا بر من غسل جنابت واجب میشه ؟ یا اینکه تحریک آنچنانی نشده ام و لذت هم نبرده ام نیازی به غسل جنابت ندارم و پاکم ؟

و سوال دیگم اینه که لباس هایی که توی تنمه و غسل جنابت واجب بر من میشه نجس محسوب میشن و باید عوضشون کنم یا نه ؟


مرتبط:

اگه یه دختر مجرد تحریک بشه باید غسل کنه؟

هر وقت احساس کردم نبض اونجام میزنه باید غسل کنم؟

چه زمانی غسل به خانمها واجب میشه؟

آیا ترشحات زیاد خانم ها غسل داره؟

چند سوال در مورد غسل جنابت

زمان واجب شدن غسل جنابت در دختران + طبع جنسی و مزاج

خانم ها قبل از غسل جنابت لازمه که ادرار کنند؟

یه دختر به غیر از غسل حیض، چه غسل های دیگه ای داره؟

تکلیف نماز و روزه های بدون غسل چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام زناشویی (۲۰ مطلب مشابه)