سلام

لطفا منو راهنمایی کنید، دختری زیر 18 سال هستم. من میخوام نمازمو پیوسته و کامل بخونم. اما یکسری مسائل هست که باعث میشه من یمدت نمازم رو ول کنم و دیگه نخونم. مثلا همش احساس میکنم نیاز به غسل دارم و شک دارم به تمیز بودنم.

بعدشم نمیدونم چه غسلی باید بگیرم بجز غسل حیض. مثلا بعضی وقتا که چیزی ازم ترشح میشه نمیدونم اصلا نیازه غسل کنم یا لباسمو عوض کنم یا نیاز نیست؟

لطفا همه ی نکات بهداشتی و غسل های مربوطه رو برام بگید. تمام مواردی که نیازه غسل بگیریم برای نماز رو کامل توضیح بدین ممنون میشم و ثواب میکنید.


مرتبط:

اگه یه دختر مجرد تحریک بشه باید غسل کنه؟

هر وقت احساس کردم نبض اونجام میزنه باید غسل کنم؟

چه زمانی غسل به خانمها واجب میشه؟

آیا ترشحات زیاد خانم ها غسل داره؟

چند سوال در مورد غسل جنابت

زمان واجب شدن غسل جنابت در دختران + طبع جنسی و مزاج

خانم ها قبل از غسل جنابت لازمه که ادرار کنند؟

تکلیف نماز و روزه های بدون غسل چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)