سلام دوستان عزیز
کابرای محترم خانواده برتر ، اومدم فقط داستانی رو براتو نقل کنم که خالی از لطف نیست شاید خالی از حکمت نباشه .

من از کاربرای خاموش این وبلاگم که نظر نمیذارم ولی هر روز میخونم همه مباحثو . من ادمی بودم که مدام غر میزدم از شرایط  . یه پسر 24 ساله ام .

هر روز ناراحتی و غصه ! مشکل ازدواج ، مشکل قیافه، مشکل قد، مشکل پول،  با این که 180 قدمه ، با اینکه درسم خوبه ، با این که قیافه خوبی دارم و خوشگلم ولی از زندگیم ناراضی .

هر روز غصه ، هر روز ناراحتی ، با این که شکست عشقی خوردم هر روز ناراحتی . بچه ها پدرم مریض شد و رفت کما جلوی خودم غش کرد! خدایا واسه هیچ کس پیش نیاره که عزیزترین شخصه زندگیت جلو چشمت اتفاقی براش بیفته . دور از جونش چشماش سیاه شد و من فکر کردم دیگه تموم شد .

زنگ زدم اورژانس مثل دیوونه ها داد میزدم جیغ میزدم گریه میکردم از شدت شوکه شدن فشار خودم رفت 22 دنیا برام تیره و تار شد . دیگه زندگی برام معنی نداشت .

دیگه هیچ چیزی رو نمیدیدم! من بارها با بابام بد حرف میزدم به خاطر زیاده خواهیم مدام سرزنشش میکردم واااااااااای اون لحظه که تا زندم چشماش یادم نمیره همش ناراضی بودم
قدر زندگی رو ندونستم .

ولی وقتی اون طوری شد من فهمیدم من چقدر خوشبخت بودم و کور بودم . بابام خوشبختانه خدا دوسم داشت با این که پزشکا معجزه میدونستن ولی به زندگی  برگشت!

اشک تو چشام جمع شده! تو رو خدا انقدر ناراحتی نکنید بخاطر پول بخاطر ظواهر دنیا! قدر خانوادتونو بدونید با هم مهربون باشید همو دوست داشته باشید اینو بدونید هیچ کس مثل اونا دوستمون نداره عشق واقعی اونا هستن بخاطر پول و ازدواج و ادمای پوچ زندگی رو بر خودتونو اونا حرام نکنید اونا خیلی زحمتنمونو کشیدن!

پول نداشته باشیم دختره ازدواج نمیکنه قیافه مون خوشگل نباشه پسره دختره رو نمیخواد ولی تا حالا به این فکر کردید  تنها عشق حقیقیتون همین 2 نفر هستن؟

هر روز از صبحانه تا خواب چقدر زحمتمونو میکشن؟ چشام پر اشکه چون یه لحظه فکر کردم بابام رفت! داشتم دیوونه میشدم

این پستو گذاشتم قدر زندگیتونو بدونید الکی خرابش نکنید بابا مگه چند ساله قراره زنده باشیم؟ دنیا چه ارزشی داره؟

ول کنید این همه مشکلات پوچو با شادی از جوونیتون از خانوادتون لذت ببرید و با ارامش تلاش کنید . اینو مطمئن باشید بعد از اونا دیگه زندگی روی خوش نداره .


مرتبط:

چطور به پدر و مادرمان نیکی کنیم؟

دعوت به پروژه خوشحال سازی پدر و مادر

دوست دارید برای پدر و مادرتون چیکار کنید؟

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

سهم من از این زندگی فقط کلفتی پدر و مادرم هست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)