با عرض سلام و خسته نباشید و ارزوی سلامتی برای کاربران
از وقتی که وارد این وبلاگ شدم هم افسردگی گرفتم هم بدبین شدم . کاربر خاموشم ، دو سال هست که خواننده مطالب وب هستم . پسر هستم و ٢٠ سالمه ، از وقتی که اومدم فهمیدم خیلی ها موقع ازدواج به وضعیت مالی و قیافه طرف دقت میکنن .
خوب من وضعیت مالی پدرم خوبه و چهرم هم معمولی رو به خوب ولی مثلا اگه همسرم چهره بهتر از من ببینه چی میشه ؟
یا مثلا فهمیدم اگه با یه دختر که یکم سطحش از من بالاتر باشه یا شغلش بهتر باشه ازدواج کنم انقدر منت سرم میذاره که زندگیم زهر میشه . متوجه شدم خیلی ها در دوران نوجوانی و جوانی دوس پسر داشتن .
من خودم دوست دختر مجازی زیاد داشتم که باهاشون صحبت میکردم ولی دوست دختر تو بیرون نه چون عرضه مخ زدن نداشتم و خیلی اعتماد به نفسم کمه ! رو راست بگم بخاطر دین یا اینکه زنم مثل خودم باشه نبوده . کلا به ازدواج بد بین شدم . فهمیدم سختی تو ازدواج زیاده ، من پسر مغروری ام .
دلم نمیخواد سرویس طلای ٣ میلیونی واسه همسرم بگیرم . دلم نمیخواد همسرم تو دلش بگه ای بابا اینم که هیچی نداره بالاخره من باید رو پای خودم وایسم نه رو دوش پدرم  . فهمیدم کار به سختی گیر میاد ، مخصوصا اینکه رشته ریاضی باشی و بدون پارتی .
کاش میرفتم رشته انسانی تا حداقل یه دفتر ازدواج یا ثبت إسناد و چیزی میزدم ( لطفا بحث رشته ها وا نشه اصل مطلب رو بگیرید )
همین دیگه خیلی بد بین شدم ، بعد همش فکر میکنم خیلی خنگم که دکتر نیستم چون اینم فهمیدم دکترا (پزشکا) خیلی کشته مرده دارن . من به زبان انگلیسی مسلط ام و در حال یادگیری زبان فرانسه نیز هستم . 

بعد یه مورد دیگه ؛
تا وقتی که سوْال نپرسیدی همه میان از فانتزی هاشون میگن ، مثلا همسرم فلان باشه ال باشه بل باشه ، بعد که میای سوال میپرسی همه میگن نه اصلا چهره واسمون مهم نیست پولم مهم نیست قدشم مهم نیست هیچیش مهم نیست فقط اخلاق که ادم شاخ در میاره نمیدونه چی بگه .
تصمیم گرفتم تا یه زبان دیگه هم یاد بگیرم بعد دکتری ام رو هم بگیرم بعد برم خواستگاری که احتمال جواب مثبت گرفتن زیاد بشه .
رو راست باشید ، حقیقت تلخ حداقل کمک میکنه واسه اینده بهتر برنامه ریزی کنیم تا دروغ شیرین که به اینده الکی دل ببندیم . ببخشید پر حرفی کردم
با تشکر

مرتبط:

خاطره ی خانم " نارنجی " درباره خانواده برتر

کاربران وبلاگ خانواده برتر بر روی میلیون ها ایرانی تاثیر می گذارند!

من به شخصه از خانواده برتر آسیب دیدم

ترک خانواده برتر براتون چقدر سخته؟

خانواده برتر چه تاثیری رو زندگیتون گذاشته؟

واقعا هدف خانواده برتر چیست؟

چگونه با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدید ؟

وبلاگ خانواده برتر نظرم رو در مورد ازدواج عوض کرده

به خانواده برتر اعتیاد پیدا کردم

عمل کردن به نوشته های خانواده برتر سخته ؟

فضای خانواده برتر هیچ شباهتی به دنیای بیرون نداره ؟!

تو حرم امام رضا (ع) برای خانواده برتری ها حدیث کسا خوندم

پسرهای خانواده برتری یا از مریخ اومدن یا دروغ میگن !

دقیقا دنبال چه موضوعی بودید که سر از خانواده برتر در آوردید ؟

قبل از دیدن خانواده برتر اعتماد به نفس زیادی داشتم

خانواده برتر نابود کننده ی تصورات رویایی و خیالی از ازدواج است !

در حق همه خانواده برتری‌ ها نماز حاجت خواندم و دعا کردم

کمک های ما به دیگران در خانواده برتر مورد رضای خداست ؟

با کمک خانواده برتری ها الان حال خیلی خوبی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)