سلام

من یه دختر 16 ساله ام که از روزی که به سن تکلیف رسیدم تا این چند ماه اخیر هم حجاب خوبی داشتم و هم نمازم را میخواندم اما چند وقتی میشه که اصلا حوصله نماز خوندن ندارم و احساس میکنم که خدا من رو دوست ندارد.

یکی از دوستام هم مدام بهم میگه نماز خوندن فایده ای نداره و همش ریا هست و ... من درسم خوبه و معدل پارسالم 20 شده بود و چند تا از دوستام هم بعد اینکه معدلشون از من پایین تر شد باهام بد شدن و میگن بهم خرخون خود شیرین.

یکی از دوستام هم تولدش منو دعوت کرده و گفته که قاطین و فامیلا و دوست پسرای دیگشون هم هستن. بهم گفته یه نفرم هست که خیلی اخلاقاش شبیه تو هست و بیا مهمونی و باهاش اشنا شو و دوست شو. بعد بهم گفت برای اینکه مادرت نفهمه الکی بگو میرم خونه فلانی درس بخونم.

اخه من تک فرزندم و پدر و مادرم هم شاغلن و کلا بیشتر اوقات روز رو تنها ام. حالا نمیدونم برم به مهمونی و به حرفای دوستام گوش بدم یا نه ؟

خواهش میکنم کمکم کنین.

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)