سلام
دختر 25 ساله ای هستم که همسرم 32 سالشه. 2.5 سال پیش به صورت سنتی ازدواج کردیم...خانواده ها هم از هر نظر تناسب دارن. تنها مشکلی که در دوران عقد پیش اومد برملا شدن دوست دختر داشتن همسرم بود که خب با توجه به اوضاع جامعه احساس کردم چیز طبیعی هست.
اما متاسفانه بعدها با خبر شدم که خیلی فراتر از دوستی ساده بوده و ظاهرا کار به جایی کشیده که دختر خانوم به منزل همسر من رفت و آمد داشته و حتی چندین عکس در وضعیت نامناسب ازش دیدم.... خیلی دلم شکست و همسرم هم خیلی حاضر به توضیح نشد .
من هم به خاطر این که زندگی ام و همسرم رو دوست داشتم و تصمیم احساسی نگرفته بودم به زندگی ام ادامه دادم. با کمک مشاوره تونستم همه چیز رو پیش خودم کمرنگ کنم.
خدایی همسرم هم خیلی تلاش کرد و بعد از چند ماه دوباره زندگی عادی رو شروع کردیم. دوست دخترشون هم از هر لحاظ از من پایین تر هست و حتی همسرم چند بار به خواستگاری رفتن اما چون دختره با یکی دیگه دوست شده بوده و به علت مخالفت خانواده همسرم ازدواج صورت نگرفته...
الان بعد از 2.5 سال که ازدواج کردیم و خدا رو شکر زندگی آرومی داریم همسرم عذاب وجدان اون دختره رو گرفته. میگه نکنه مشکلات زندگی که برامون پیش میاد از آه اون دختره باشه ؟ میگه آخرین بار بهم گفته نفرینت میکنم نکنه نفرینش بگیره؟ متاسفانه همسرم خیلی حساس و احساسی هست و حتی درک نمیکنه که بابا دختره دورت زده رفته همزمان با تو با یک پسر دیگه دوست شده دیگه نفرین چی بکنه؟
اینقدر همسرم میگه که احساس میکنم شاید درست بگه... به نظر شما آیا دختره میتونه آهش دامن زندگی ما رو بگیره ؟
خب من بیچاره که بی خبر از همه جا با این آقا ازدواج کردم تکلیفم چیه ؟ در ضمن بگم همسرم به خاطر این اشتباه بزرگ توبه کرده و خیلی همیشه ابراز ندامت میکنه... یعنی دختر که فعل حرام انجام داده، با پسر دوست شده و به قصد خوش گذرونی بدون ترس از آبروش و خدا رفته خونه یک پسری ، بعد هم که پای ازدواج به میون اومده حاضر به ازدواج نشده و همزمان با پسر دیگه ای دوست شده ، حقی داره ؟ اگر داره من باید چیکار کنم؟ شوهرم باید چیکار کنه؟ مرسی از راهنمایی تون...
( در ضمن تو رو خدا نگید شوهرت خرابه  چون که فقط به خاطر تنهایی بیش از حد و داشتن خونه مستقل همچین خطایی کرده و خیلی هم پشیمونه و توبه کرده و حالا دیگه نمیشه برگرده به گذشته در ضمن من خیلی سعی کردم ببخشمش و هم اون و هم دختره رو بخشیدم )

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)