سلام
دختری 20 ساله هستم . 3 ماهه با پسری در ارتباطم . من و ایشون از روابطی که در گذشته با بقیه داشتیم با خبریم و حتی میدونیم در چه حد بوده . و بخاطر اینکه میتونیم بدون دروغ با هم باشیم راضی هستیم .

اما من هر چند وقت به روابط ایشون با دخترایی که بودن فکر میکنم مثلا اینکه اونا رو دوست داشته ؟ یا ممکنه منو با اونا مقایسه کنه و ... .

کلا نسبت به ایشون گاهی وقتا انقدر بی اعتماد میشم که میخوام این رابطه رو تموم کنم اما میدونم بیش از حد مشکوکم و بهه هر چیزی که تو گوشیش میبینم حساسم . قصد ما ازدواجه اما فرهنگ خانواده هامونم نزدیک نیس .

حالا من نمیدونم چیکار کنم ؟ نمیتونم رابطه رو تموم کنم چون دوسش دارم . اما واقعا دلایل زیاد و منطقی وجود داره که نشون میده رابطه خوبی نخواهیم داشت . شایدم من خیلی بدبینم ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)