سلام

دختر جوانی هستم که به تازگی دغدغه هایی که گذرا بودند به مشغولیات فکریم اضافه شده و از شما خوانندگان راهنمایی می خوام

اول از خود بگم دختر خیلی خجالتی هستم به حدی که وقتی با جنس مقابلم حرف میزنم زیاد نمی تونم به چشماش خیره بشم فقط یک یا دو ثانیه، بعدش نگاهم رو به جایی دیگه خیره میکنم حالا چه میخواد پدر ، دایی ، عمو ، پسر اشنا یا غریبه باشه فرقی نداره قبلا بخاطر همین خجالتم چون دستپاچه میشدم یا منمن میکردم اقایی فکر میکرد دوسش دارم و رفتار نادرستی باهام داشت و مشکلات دیگه. منم خجالتی بودنم رو تا حدودی کم کردم.

حالا سوالم؛

1 - باید به پسر مورد علاقم بگم دوسش دارم یا نه؟ میگن نباید گفت طرف پرو میشه یا میگه خب این دختره دوسم داره لازم نیست براش تلاش کنم یا طرف سرد میشه درسته واقعیت رو بگید؟ ایشون غریبه هستند و چند سالی میشه که بهشون علاقه دارم.

با اینکه از فیلم ها یا رمان عاشقانه خوشم میاد اما نوبت خودم که میشه گیج میشم و نمی دونم!

2 - یکی از اقوام هست که نمی دونم دوستم داره یا قصدش آزاره؟ قبلا وقتی نگاهم میکرد یا حرفی میزدم میخندید بی صدا! مثلا دربارم نظر میده یا اذیت میکنه مثل تیکه. جدیدا ساعت ها جوری رفتار میکنه که انگار کسی رو داره که باهاش حرف میزنه یا چت میکنه و به من میگه طرف سلام رسوند یا میخوای باهاش حرف بزنی؟

به خودم میگم اشتباه فکر میکنی دختر بعدش فکر میکنم اخه به من چه ربطی داره که باید به من بگه؟ اخه میدونین من بدون دونستن قصدش چند وقتی هست خجالتم رو کم کردم کمی صمیمی رفتار میکنم مثل تبریک تولد یا سلام احوال پرسی .

وقتی میبینمش قبلا نگاهش نمیکردم میترسم که درباره رفتارای من اشتباه برداشت کرده باشه بعضی وقت ها جوری رفتار میکردم در باره ایشون که وقتی بهش فکر میکنم میگم نکنه بقیه اشتباه برداشت کرده باشند!

البته چندبار به بقیه به طور مستقیم و غیر مستقیم بیان کردم که جای خواهر کوچیکش هستم و الان از این رفتار ها خسته شدم اگر واقعا احساسی داره بدون این رفتار های بچگونه بیان کنه و جوابش رو بگیره واقعا گیج شدم . گاهی وقت ها هم خندم میگیره .

بیشتر اقایون نظر بدید.



در مورد جذب پسر مورد علاقه بیشتر بخوانید ... :

راه های جذاب شدن دختران

بدون واسطه ، چطور به یه پسر بگم که دوسش دارم ؟

چطور جذب کنم پسری رو که به هیچ دختری محل نمیذاره ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

به پسری علاقمند شدم ولی دستم به جایی بند نیست

چکار باید بکنم که به اون پسر بفهمونم بهشون علاقه دارم ؟

چطور یه دختر دانشجو، با حفظ وقار پسر مورد نظرش رو جذب کنه ؟

چطور میتونم پسر مورد علاقم رو به خودم جذب کنم ؟

چطور به طور غیرمستقیم توجهش رو برای ازدواج به خودم جلب کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)