سلام به همه کاربران

من بشدت نیاز دارم نظرات شما رو بدونم لطفا هر کسی میتونه نظرشو بگه. شخصی پاکستانی از من از طریق چت خواستگاری کردن حدود پنج ماه هست. مشاوره ها گفتن نه, بدلیل تفاوت فرهنگی زبانی و ... . خانواده من قبول نکردن, و  در پایان پدرم گفتند نه ولی اگر میخوای با مسئولیت خودت.

از طرفی من چند بار بهم زدم این رابطه رو, ولی بعد دوباره شروع شد. و اون قسم خورده دوستم داره و فقط قصدش ازدواجه, از طرفی به غیر از چند تا دروغ همیشه صادق بوده .

یکی از دروغاش سنی بودنش بود, که بعد من متوجه شدم و گفت بخاطر این نگفتم که میترسیدم تو رو از دست بدم.

از طرفی خواهرم گفته اگر با اون ازدواج کنی من طردت میکنم و به هیچ کس نمیگم خواهرم رفته با یک پاکستانی اردواج کرده, حالا اون اقا میگه میام ایران باهم ازدواج میکنیم و ... از طرفی رفتم کنسول گری گفتند اجازه دولت باید باشه و زمان میبره.

و من بشدت وابسطه ایشون شدم و در همان مدت قطع رابطه هر روز گریه میکردم, حالا سر دو راهی موندم, اگر بیاد ایران با کلی مشکلات و مخالفت ممکنه بتونم باهاش ازدواج کنم ولی از اینده نگرانم تفاوت زبان و دین و ... هر چند خودشون گفتن من با اینکه همسرم شیعه و یا سنی باشه مشکلی ندارم و گفتن حتی بچه شیعه باشن.

قبلا گفته بود شیعه میشه ولی کلی باهاشون صحبت کردم تا نظر واقعیشو بهم بگه و گفت سخته بخواد شیعه بشه و در جواب دیگران چی باید بگه سختشه. و همچنین بهم گفت اگر منو بخاطر سنی بودنم ترک کنی این خیلی بده و به من ضربه خیلی سختی زدی.

و خودم کمی عاقلانه و بدور از احساس فکر میکنم میبینم شرایط اونجا سخته, میگه میام ایران زندگی کنیم ولی وقتی فارسی بلد نیست چجوری, ممکن نیست, حالا چجوری قانعش کنم که دلش نشکنه  و خودمم درست تصمیم گرفته باشم.

راستشو بخواین همش میگم نکنه این خوب باشه و اشتباه کنم یا دلش بشکنه که در این زمینه مشاوره گفت نه شما حق انتخاب دارید پس دل شکستن نیست ولی نمیدونم چرا وجدانم راحت نیست. گیج شدم و هزاران سوال و فکر در سرمه.

لطفا در این زمینه بهم مشورت بدید. در ضمن بهش گفتم یک هفته میخوام فکر کنم در مورد خودمون و اینده. ممنون میشم نظراتتون رو ارسال کنید.

التماس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)