سلام دوستان امیدوارم ایام به کام و تن تون سالم باشه

دوستان میشه بگید من با مادرم چیکار کنم ؟

مادر من مادری بسیار خوب و عالی هستش تا زمانی که خوب باشه ولی وای به وقتی که عصبانی بشه هر چی از دهنش در میاد میگه نمونه هاش ؛

مادر منو گذاشت کلاس رانندگی ماشین خریده بود چون خودش گواهی نداره و ترس از رانندگی داره الان من دو ساله که رانندگی میکنم هر جا خواسته بردمش چند باری با ماشین دانشگاه رفتم و دوستامو سوار کردم تو عصبانیت و ناراحتی برمیگرده میگه من ماشین گذاشتم زیر پات وگرنه بابات نمیذاشت تو دست به ماشینش بزنی و عین عقب مونده ها تو خیابون به ماشین میگفتی این چیه ؟

یه مورد دیگه هم این که پدرم منو دوست نداشته از اول مادرم هم بخاطر تبعیض رفتار پدرم بین منو خواهرم با پدرم روابطش سرد و الان هم کاملا قطع شده مادرم تو دعوا میگه یادت رفته بابات بهت میگفت تف به هیکلت یا اصلا نگات نمیکرد ؟

این منم که بهت توجه میکنم خب من یه دختر 20 ساله هستم خرد میشم وقتی مادرم اینجور میگه یا منو میزنه یا بخاطر چند تا لباس که تو ماشین لباس شویی انداختم میگه خدا لعنتت کنه اگه ماشینم خراب بشه .

من میدونم زندگی مادرم منو خواهرم هستیم مادرم میگه اگه بلایی سرت بیاد من خودمو میکشم و بدون تو نمیتونم هر چی درامد داره خرج ما میکنه برای ما بهترین لباسارو میخره به خودش کم میرسه لباس کهنه استفاده میکنه همه چیزای خوبو واسه ما میخواد ولی تو عصبانیت یه ادم دیگه میشه .

منت رو سرم میذاره منم اونروز بهش گفتم منت هات داغون میکنه ادمو خودش معذرت خواستو گفت من بد تربیت شدم وقتی مادرم مرد رفتم پیش خواهرم اون هم همش میگفت برو از این خوه برو پیش بقیه داداشات .

خیلی وقتا زود مییخشمش  و میگم سختی تو زندگی زیاد کشیده ولی وقتی یاد حرفش میوفتم گریم میگیره جدیدا هم پدرم هم از ما جدا زندگی میکنه تو دعوا میگه برو پیش بابات من عهده دار تو نیستم

من هم خیلی دوستش دارم و یک ثانیه بدونه اون نمیتونم ولی چیکار کنم که دیگه از دستش ناراحت نباشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)