از 16 سالگی به پسر عموم علاقه دارم. وقتی میریم خونه شون یا اونها میان شبش که تنها میشم تا صبح گریه میکنم. هر بار که براش میرن خواستگاری من حالم بد میشه و چند روز غذا نمی خورم.همیشه دعا کردم که خدایا اونو به کسی دیگه نده. الان من 22 سالمه و اون 32 سالشه اما هیچ کدوم مون با وجود خواستگاری های زیاد ازدواج نکردیم. نمی دونم دوستم داره یا نه ولی همیشه زیر چشمی نگام میکنه باهام تو جمع شوخی میکنه وقتی میریم مسافرت میگه بیا تو ماشین من بشین باهام زیاد حرف میزنه اما هیچ وقت ابراز علاقه ی مستقیم نکرده.

منم هیچ وقت بروز ندادم که عاشقشم حتی بهش بی محلی کردم. میدونم که تو جوونی دوست دختر زیاد داشت اما الان با کسی نیست و میدونم رابطه نامشروع نداشته. هنوزم تا حد مرگ دوسش دارم. چند بار خواستم به پدر مادرم بگم تا یه جوری بهش برسم اما روم نمیشه. دارم داغون میشم. 

تو رو خدا بگید چه جوری بهش برسم.


خواستگاری نکردن:

نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم

تحلیل رفتار پسری که با دست پس میزنه و با پا پیش میکشیه

یه پسر در دانشگاه خیلی بهم توجه داره ولی پا پیش نمیذاره

با پسری در ارتباطم که حرفی از ازدواج نمیزنه، با قطع ارتباط هم مخالفه

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

مهمترین فواید رابطه دختر و پسر از دید خودشان

آیا بنده توی آب نمک نگه داشته شده ام ؟

مطمئنم همکلاسیم بهم علاقه داشت، پس چرا خواستگاری نکرد ؟

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه؟

چرا زودتر اقدام نمیکنه برای خواستگاری

مرد مورد علاقم دیگه به هیچ وجه حرفی از ازدواج نمیزنه

اشتباه کردم که به اون دختر پیشنهاد ازدواج ندادم


مرتبط با خواستگاری و ابراز علاقه دختر به پسر:

آقای محترم، من شما رو دوست دارم، جرمه؟

خودم اقدام کنم یا منتظر بمونم پسر مورد علاقه م خودش قدمی برداره

معایب خواستگاری دختر از پسر چیه ؟

آیا دختران می تونن خواستگاری کنن ؟

نمی دونم همکارم نظرش راجع به من چیه

می خوام به پسر مورد علاقه م پیشنهاد بدم ولی غرورم اجازه نمیده

اگه دختری از شما درخواست ازدواج بکنه چه برخوردی می کنید ؟

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم ؟

ترس از عواقب خواستگاری دختر از پسر

چه طوری بدون سبک شدن، به پسری که ردش کردم ابراز علاقه کنم ؟

چه طوری پسر مورد علاقه مون رو به ازدواج ترغیب کنیم؟

تحت چه شرایطی خودم میتونم اقدام به خواستگاری از پسری کنم؟

چشم تو چشم شدن با پسری که درخواست ازدواجم رو رد کرد

نگران اینم که بهم بگه من هیچ حسی بهت ندارم

چه جوری به پسر مورد علاقم بفهمونم که دوستش دارم

چرا ما دخترا نباید از پسرا خواستگاری کنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)