با سلام و عرض ادب خدمت همه ی اعضای محترم

فکر کنم اصل سوال من داخل عنوان خلاصه شده باشه. در حقیقت بنده قراره به یاری خدا به خواستگاری دختر خانمی با ویژگی فوق الذکر برم. منتهی ایشون بارها از مثل برادر دونستن دامادهاشون به من گفتن. تا جایی که میگن ممکنه از من سوال و جواب هایی هم از سمت دامادهاشون بشه و روی خواهر زن شون حساس هستن.

من هم گفتم که متوجه صمیمیت خانواده شما با دامادهاتون میشم اما قطعا مخاطب من پدر و مادر شما هستن و نه داماد شما.

البته من نسبت به هیچ موضوعی نسبت به خودم شکی ندارم و مشکلی با پاسخ دادن سوال ها ندارم اما نمیخوام حالتی باشه که احساس کنم کسی بیش از جایگاهش بخواد با من رفتار کنه.

نظر شما چی هست دوستان؟ آیا این داماد سالاری که توی این خانواده به چشم میخوره، میتونه در آینده هم مشکل ساز بشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)