سلام

یه چند وقتیه دیگه حوصله هیچی رو ندارم نه دوستی با آدمای جدید بهم میچسبه نه دیدن جاهای جدید نه خوندن مطالب تازه . تنها کاری که بیشتر از همه تو دنیا دوس دارم بکنم اینه که سیگارمو بکشم :) یعنی کل روز رو فقط دارم به همین امید زندگی میکنم حوصله حرف زدن هم ندارم :)

جدیدا یه اتفاقیم که افتاده اینه که اصلا مزه ی غذا ها رو درست نمیتونم حس کنم مثلا با این که از گرسنگی دارم میمیرم و چند مدل غذا هم جلوم هس یه ذره { در حد تست } از هر کدوم میخورم و بعد به این نتیجه میرسم که هیچ تمایلی به خوردن هیچ کدوم از غذا ها ندارم چون مزه همه شون مسخرس و با اون چیزی که تو ذهنم بود کاملا فرق میکنه .

قسمت دوم مشکلم اینه که خیلی شبا خیلی وقتا وقتی یه صحنه ترسناک میبینم تا سرحد مرگ میترسم  یا مثلا اول صبح فکر کن در خونه رو تازه باز کردم یه نفر از کنارم یهو رد میشه در جا میترکم از ترس :) اینم یکی دو بار نشده که بگم اشکالی نداره ها نه تقریبا هر روز اتفاق میوفته و از اونم بدتر این که جدیدا خوابایی میبینم که یا ترسناکن یا انقد ناراحتم میکنن که از خواب میپرم .

حتی همین الان که دارم مینویسم هم یه جورایی ترس وجودمو گرفته  فقط تو رو خدا نگین برو روانپزشک من اگه قرار بود این کارا رو بکنم که این جا مطلب پست نمیکردم :) راه حلی اگه میدونین ممنون میشم بگین .


مرتبط:

چطور باید با یه بیماری روحی زندگی کرد؟

منشاء بیماری های روحی روانی

مشکل روحی با علت نامعلوم

راهکار بدین تا با مشکلات روحی و بدبختی های خانوادگیم کنار بیام

پسری که مشکلات روحی روانی داشته میتونه ازدواج کنه ؟

بالا بردن بهداشت روانی جامعه

چرا بعضی ها مراجعه به روانشناس و روانپزشک رو شرم آور میدونند؟

فرهنگ سازی برای مراجعه به روانپزشک ، روانشناس و مشاور


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)