سلام

من یه مشکلی دارم اینه که شوهرم ( نامزدم ) به حرفم دیر گوش میده و عمل میکنه. همش هم فکر میکنم اشتباه از خودم بوده که اینجوری باهام برخورد میکنه. تو مسائل مالی هم همین قراره .

یعنی اگه بخوام یه مانتو بخرم باید یه هفته بگم و گریه کنم آخرش خودش بیاد سمتم بگه بریم بخر . یا بخوام جایی برم با یه بار حرف گفتن و درخواست من ،به خواسته ام عمل نمیکنه باید چند بار بگم یا دعوا کنم یا گریه کنم.... یا بگم بیا دنبالم، یا بخوام ازش تا کسی نیست با ماشین بیا دنبالم همون دفعه اول به حرفم گوش نمیده....

خیلی اذیت میشم میبینم مثلا زن های دیگه زنگ میزنن به شوهراشون میگن بیا کارت دارم یا فلان چیزو بخر شوهراشون زودی نیازشون رفع میکنه ولی من باید هی بگمو بگمو بگم :((


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)