با سلام خدمت هم خوانندگان و مراجعه کنندگان به سایت خانواده برتر

من یه پسر 18 ساله هستم حدودا دو ساله یه حسی پیدا کردم نسبت به یک دختر خانمی خیلی توی این مدت با خودم کلنجار رفتم که ببینم ایا واقعا حسم جدیه و ارزش وقت گذاشتن داره یا نه ، الان به این نتیجه رسیدم که واقعا طرف مقابل رو خیلی دوست دارم و حسم بهش یه حس پاک و به دور از هرگونه زشتی و بدیه.

من فرزند بزرگ خانواده هستم خدا رو شکر وضع مالی هم عالیه امسال میخوام کنکور بدم و برم به دانشگاه تا حالا با هیچ دختر غریبه ای هیچ رابطه ای نداشتم توی این مدت من به این دختر خانم هیچ چیز نگفتم چون میخواستم اول تکلیفم رو با خودم معلوم کنم و تا چیزی از خودم معلوم نشده اون رو درگیر این مسائل نکنم چون براش پیش وجدان خودم خیلی ارزش قائلم و اینکه صدمه به درسشون نزنه .

این رو هم بگم که ایشون هم 18 سالشونه و امسال دانشگاه رفتن میخوام از حسم بهشون بگم . خانواده هامون هم در یه سطح هستن و اشنایی هم با هم داریم برای کار و امکانات مشکل خاصی ندارم ولی دلشوره دارم از اینکه ازش جواب سرد کننده یا منفی بشنوم .

البته خودم درک میکنم هم سن من هم سن ایشون فعلا کمه ولی من توی این دو سال خیلی تلاش کردم تا با خودم به نتیجه برسم و الان به نتیجه رسیدم نمیخوام به هیچ عنوان از دست بدمش برای همین میخواستم ایشون و در جریان بگذارم .

الان میخوام نظر دختر خانوم ها رو بدونم که اگر همچین مسئله ای برای خودتون پیش بیاد نظرتون و رفتارتون درباره طرف مقابل چیه و همچنین آقا پسر ها هم لطفا نظرشون رو بگن لطفا نظراتتون رو بازگو کنید تا من ازشون استفاده بکنم .

خیلی ممنون 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)