سلام

من به غیر از ورزش ( فعالیت ورزشی داشتم )هیچ گونه عملی انجام ندادم برای اسیب به بکارتم.... یعنی امکانش هست که بر اثر ورزش اسیب دیده باشه که هیچ هراسی ازش ندارم به خودم و خدام و پاکیم هم ایمان دارم....

اما با خوندن اون پست خیلی ترسیدم بطوری که تصمیم گرفتم بدون هیچ درنگی جواب رد به خواستگارای الانم بدم....

.....................

میشه با یه کم توضیح، آرامش رو به من برگردونید...

خیلی عذر میخوام اما من چندبار خواستم که بکارتمو ببینم اما اصا نمیدونم چی هست و چه جوری باس متوجهش بشم.. بکارتم تویه روزای عادی یه فضاییه بستس بدون هیچ نقطه بازی یه پرده بسته اما چند روز بعد از پریودی وقتی نگاه میکنم یه برش عمو دی خیلی کوچیک مشاهده میکنم ...اون برشم با کشیدگی خیلی زیاد امکانش هست دیده بشه اگه همینجوری نگاه کنم یه فضایه اسفنجیه ، مثلا مثل یه گوشت برامده اما نه خیلی ..... من بازم میگم کاری نکردم که بهش اسیب برسه چه گناه و چه هر چیز دیگه جز(ورزش) میخوام بدونم من بکارتم سالمه یا نه؟ خیلی نگران شدم شرایط رفتن به پزشک رو هم ندارم که معاینه بشه..........

ـــــــــــــــــــ

حاضرم شب ازدواجم از بس خون ریزی داشته باشم از هوش برم اما شوهرم دو سال مداوم تو یه شک نباشه... اگه میشه این نوشته رو تو وبلاگتون درج کنید و خودتون هم برای ارامش ذهن و خاطرم یکم توضیح بدید 

خیلی سپاس گذارم


پاسخ :

سلام

با ورزش بکارت از بین نمیره . تنها زمانی به پرده بکارت آسیب وارد میشه که چیزی به اون برخورد کنه . این همه دختر هستند که ورزش قهرمانی می کنند . آیا برای همه مشکل پیش میاد ؟!

اگه ورزش به بکارت آسیب می زد ، با توجه به فرهنگ ما ، آیا از طرف مسئولان مربوطه یه اطلاع رسانی نمی شد ؟! این که خودتون نمی تونید وجود اون رو تشخیص بدید یه امر طبیعی هستش . مگه شما قبلا بکارت واقعی رو از نزدیک دیدید ؟ 

پس به ورزش کردن ادامه بدید . منتهی جانب احتیاط رو رعایت کنید . می تونید از مربی تون در این زمینه کمک بگیرید .

موفق باشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) پرده بکارت (۲۴ مطلب مشابه)