سلام خسته نباشید

پسری 22 ساله هستم - قیافه زیبایی ندارم و از نظر خودم در چهره ام هیچ تناسبی نیست ، از هر کسی هم درباره چهرم می پرسم با کمی خجالت بهم میگه که زشتی ، به نظر من هیچ دختری حاضر نمیشه با من ازدواج کنه و اگر هم حاضر بشه به خاطر اینه که مطمئنه دیگه کسی سراغش نمیاد.

خلاصه فکر نمی کنم خانمی از روی علاقه بخواد با من ازدواج کنه. به خاطر همین تصمیم گرفتم هیچ وقت ازدواج نکنم و تا آخر عمر مجرد بمونم، هیچ جنبه مثبت دیگه ای هم ندارم تا یک خانمی دوستم داشته باشه نه پولدارم و نه بلدم با خانم ها حرف بزنم و به اصطلاح امروزی ها مخشونو بزنم تازه دو تا برادرم دارم که ناتوان ذهنی هستند. شما فکر می کنید کسی حاضره با من ازدواج کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)