سلام
دو ساله با پسر یکی ار همکارای پدرم ازداواج کردم ، حدود 20 روز پیش موقع تمیز کردن اتاق کار همسرم متوجه کیف مدارکش شدم  که بازه از  رو کنجکاوی داخلش رو دیدم متوجه شدم یه حساب بانکی داره که عمده پولشو رو تو اون حساب نگه میداره که من ازش خبری نداشتم از طرفی هر ماه مبلغ قابل توجه ای برای مادر شوهرم کارت به کارت میکنه .

تو زندگی چیزی واسم کم نذاشته چه مادی و چه عاطفی ، مخالفتی هم با این کمکش نداشتم فقط ناراحتم چرا با من مشورت نکرد بار اولشم نیست مثلا سال قبل تمام هزینه مبل و سرویس غذا خوری و خیلی خرت و پرت مادرشوهرم اینا رو داده بود.

بابت این بی اطلاعی بهش اعتراض کردم خیلی بهش بر خورد دعوایی بینموم شد که اصلا انتظار نداشتم ما بین این دعوا حرف هایی زد که دلم خیلی شکست .

مثلا بهم گفت چه زود یادت رفته خونه بابات چه جوری زندگی میکردی  و از کجا به کجا رسیدی ( پدرم و مادرم هر دو کارمند هستند وضع متوسط به بالا دارن) از طرفی حدود یکسال بود هزینه داروهایی که واسه بیماری پدرم می خرید که همه خارجی هستند و آزاد رو  برا اولین بار به رخم کشید خلاصه دلم خیلی شکسته . 

بابت دارو ها همیشه ممنون دارش بودم اصلا انتظار چنین وضعی نداشتم میدونم مقصرم  چیکار کنم رابطه مون مثل قبل شه میترسم خانواده ها متوجه شن. من فقط میخواستم خودی نشون بدم تو رو خدا کمکم کنید تو رو خدااا


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)