با عرض سلام

من مدت زیادی است که سوالاتم رو از وبلاگ شما دنبال میکنم و جواب های خوبی برای زندگی بهتر پیدا میکنم و از این بابت از همه ممنونم.

من به تازگی ازدواج کردم و واقعیتش همه دانشم از اینکه باید چی کار کنم و چه جوری خودمو اماده کنم به وسیله مطالعه بدست امده.

بیشتر بخوانید ... آموزش موزدایی از ناحیه تناسلی زنان با اپیلیدی ، کرم ، پودر و اسپری

خب تا اینجاش هر چند کم تجربگی هایی داشتم اما راضیم ولی همون طور که میدونین تجربه بخش خیلی مهمیه که من اصلا ندارم! 

سوال من از خانم های عزیز اینه که من به نظرتون از چه روشی برای موزدایی ناحیه تناسلی استفاده کنم. اکثرا خوندم و دیدیم خانم های متاهل اپیلاسیون میکنن، خب من تا حالا نکردم ولی چند روز پیش مراجعه کردم که انجام بدم اما مسئولش گفت باید 20 روز صبر کنی! توی این مدت بیست روز خب من چه جوری جلوی همسرم ظاهر بشم! ما هیچ برنامه خاصی نداریم و هر روز و ساعتی ممکنه با هم باشیم. از طرفی میدونم که همسرم از مو متنفره. از موبر هم که استفاده میکنم که 12 ساعت بعد شروع به رویش مجدد میکنه!

تا حالا هر روز به نحوی خودمو مرتب نگه داشتم. در دوران مجردی هم همیشه به نسبت مجرد بودنم ادم مرتب و بی مویی بودم اما الان که رابطمون بیشتر شده هر روز به این فکر میکنم که امروز چیکار کنم.

سوالم رو سرچ کردم و دیدم به این شکل پرسیده نشده. من دنبال اینم که خانم ها بهم دقیق یک راهنمایی و برنامه برای این کار معرفی کنین و اینو جایی نتونستم پیدا کنم که چند روز یک بار باید از چه روشی استفاده کنم تا همیشه مرتب باشم.

خواهشا بهم خواهرانه کمک کنین چون این مورد غیر دغدغه بی موردی که ایجاد کرده، روی یک قسمت هایی از رابطمون هم تاثیر گذاشته و من کسی رو ندارم که باهاش مشورت کنم یا کمکی بگیرم.

پیشاپیش متشکرم


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفع موهای زائد از مطالب زیر بازدید بفرمائید :

موم انداختن در ناحیه شرمگاهی زنان منجر به سرطان میشه ؟!

از چه روش موزدایی برای نواحی خاص استفاده می کنید؟

راهنمایی در مورد بهداشت و زدودن موهای داخل لبه های آ. ت. زنانه

تجربیات شما در مورد استفاده از روغن مورچه برای رفع موهای زائد

ساده ترین روش های مو زدایی به غیر از ژیلت و پودر برای خانم ها

تجربیات شما در مورد حذف موهای زائد با خمیر زردچوبه

تجربیات شما در مورد رفع موهای زائد با روش دکلره

استفاده از جوشانده نعنا برای موهای زائد

آیا واجبی می تونه کلا موهای زائد رو از بین ببره ؟

درخواست راهنمایی در مورد استفاده از موم برای رفع موهای زائد

درخواست آموزش کامل رفع موهای زائد

آموزش سایر روش های موزدائی :

انواع روش های موزدایی

آموزش موزدایی با بند زدن

آموزش موزدایی با استفاده از مو کن یا منقاش

آموزش موزدایی با وکس کردن

آموزش موزدایی با کندن مو با اپی لیدی

آموزش موزدایی با لیزر و الکترولیز

آموزش موزدایی با دپیلاسیون ها