سلام

من یه دختری رو خیلی دوس داشتم حالا اون یا در جریان نبود یا بود رو نمیدونم ولی به هر حال اصلا به روی خودش نمیاورد و خیلی عادی برخورد میکرد . من از قانون مدتی محل نذاشتن و سرد برخورد کردن و اینا استفاده کردم که شاید توجهشو به خودم جلب کنم تا بتونم بفهمم بالاخره ته دلش چیه که ببینم میشه برم خواستگاریش یا نه.

مدتی به عمد واسه همین هدف جواب پیاماشو دیر میدادم  سرد باش احوالپرسی میکردم ولی متاسفانه انگار که خیلی اشتباه کردم و با دست خودم پروندمش رفت. حالا از قبل هم بدتر شده اگه اون موقع  خنثی برخورد میکرد الان دیگه محلمم نمیذاره.

الان خیلی وقته گذشته ولی یه بارم  پیامی نفرستاده دیگه تو احوالپرسیم خودشو به اون راه میزنه. من واقعا دیگه راهی نداشتم چون از ترس نه شنیدن دلم نمیخواست مستقیم ته دلشو بخونم بنابراین به فکر افتادم از این راه بفهمم. 

حالا آیا واقعا منو دوس نداره.؟ الان پشیمونم واقعا . تا حالا واسه کسی همچین مشکلی پیش اومده؟ چه راهکاری دارین که توجهشو به خودم جلب کنم ؟ واقعا دوسش دارم و عاشقشم .فقط تو رو خدا نگین برادر من برو مستقیم بگو که با شناختی که از طرف دارم واقعا بعید نیست در سطح من نباشه و من کنف بشم.

میخواستم غیر مستقیم بفهمم دلش باهامه یا نه که اونم نشد.

مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)