سلام

یک سال است که عقد هستم و رابطه نداشتم چند جا رفتم مشاوره و همه بهم گفتن بهتره جدا شم . حدود سه ماه است که اختلاف داریم و باهم حرف نزدیم و اون هم کاری نکرده برای اشتی و همه جا پشت من تهمت می زنند ..

حالا اقدام کردم برای مهریه ام .متوجه شدم همه حساب هاش را خالی کرده .جلسه مهریه ام سه ماه دیگه است ..

ته تمام جلسات دادگاه مهریه قسط بندی میشه و دیگه زندان وجود نداره .شوهر من مال داشت ولی همه چی به نام خانواده اش هست و من نتونستم چیزی توقیف کنم . دو تا مسئله وجود داره این ادم خیلی به من ظلم کرده از همه لحاظ طبق نظر مشاور ها .

من الان نمی دونم چند سال از عمرم را بگذارم و مهریه ام را بگیرم .. یا بی خیال شم و بگم می بخشم تا بیاند توافقی جدا شیم . اگه سکوت کنم و از مهریه ام بگذرم او به کاری که می خواست رسیده و اصلا تاوان نداده و مردم هم تهمت هایی که زده را باور می کنند . من نمی دونم چی کار کنم که جدا شم و مهریه ام را هم بگیرم ..من 26 سالم هست . راهی برای برگشت به این زندگی نیست .

بهم بگید مهریه ام را ببخشم یا چند سال از عمرم را بگذارم روی این کار .. مهریه ام حدود 400 میلیون هست که بعد طلاق نصف میشه ..

به نظرتون چند سال طول میکشه تا من مهریه ام را بگیرم و بتونم طلاق هم بگیرم ؟ به نظرتون راهی هست که جلسات دادگاه این قدر دیر برگذار نشه ؟..نوبت من سه ماه دیگه است ..
اون می تونه با وجود عدم طلاق من از دادگاه اجازه بگیره و ازدواج کنه ؟

ممنون


بیشتر بخوانید ...

میشه رسیدگی به پرونده به اجرا گذاشتن مهریه رو مدتی متوقف کرد ؟

یه خانم باکره می تونه فردای روز عقد مهریه شو اجرا بذاره ؟

مهریه ام را ببخشم یا چند سال از عمرم رو صرف گرفتنش کنم ؟

چطوری مهریه رو اجرا میذارن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)