سلام .

من یه دختر 15 ساله هستم که همیشه نمیدونم چرا مورد تمسخر دیگران قرار میگیرم . هر کاری که میکنم و نمیکنم پچ پچ دخترای دور و برمو میشنوم و خنده هاشون نسبت به من ...T  خجالت میکشم  از خودم ... از وجودم ... از همه چیز مربوط به خودم T همیشه ارزو میکنم که کاش من وجود نداشتم . شدم یه وسیله برای خندیدن و مسخره شدن توسط دیگران . 

زورم میگیره از اینکه من هیچ کاری به بقیه ندارم و اذتیشون نمیکنم ولی تلافی کارایی رو روم در میارن که حتی انجام شون ندادم . وقتی بی دلیل جلوی بقیه ضایعم میکنن و میخندن جوابشون رو نمیتونم بدم فقط ناخوداگاه میزنم زیر گریه . این اذیت شدنا هم توسط یکی دو نفری که دشمنم باشن نیست توسط همه ست .

دارم رد میشم نزدیک یه دختری میشم جیغ میزنه میگه عقققق و زود فاصله میگیره... انگار که من موجود نجسی باشم!، یه بار یکی از دخترای کلاس از پشت سرم روی سر و صورتم کلییی پونه ریخت... همینجوری برا سرگرمی!!!، اون موقع انقد که شوکه شدم حرفی نتونستم بزنم و خودشو دوستاش زدن زیر خنده و هی خوراکیای دیگه به مقنعم میزدن :|||

یا یه بار دیگه همون دختر مسئول نمره دادن به کار های هنری بود ..خدا شاهده به تک تک دانش اموزای کلاس 20 داد و فقط به من 10 داد... با اینکه من بهتر از خیلی ها بودم . تحقیق و تکالیف دیگه رو برای من به دروغ مینوشت انجام نشده که من 0 بگیرم .. و میگرفتم :|||

این کاراشونم برای شوخی نیست ...مطمئنم چون من اصلا دوستی ندارم که بخوان باهام شوخی کنن و فقط با من این رفتار میشه چون دختر خیلی ساکت و ارومی هستم ....خیلی اعتماد بنفسم کم شده

شاید این موضوعات برای شما پیش پا افتاده و مسخره بیاد ولی من خیلی زودرنجم و برای دختری به سن من این چیزا خیلی مهمه...که همه چیزش از صورت و اخلاق و هیکل گرفته تااا طرز حرف زدن و وجودش و....... مورد تمسخر قرار میگیره

ممنون که وقت گذاشتید و متن طولانیم رو خوندین...شرمنده از پرحرفی دلم از این دو سه سال خیلی پره

قربان شما : نگار


پیشنهاد :

برند لباس دختر تاثیری در پیشنهاد دوستی یا متلک گفتن به اون داره ؟

کلا به چه دخترهایی متلک میندازن ؟

قصدش ازدواجه یا مسخره کردن من ؟

وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)