سلام به همگی

من 26 سالمه و تا الان خواستگارایی که تا این سن داشتم به دلایلی خوب نبودند و یک ابجی که 23 سالش هست دارم که ابجیم یک خواستگار داشته  که  از هر نظر خوبه . این اقا دو بار خواستگاری کردند که هر دو بار ابجیم جواب رد داده میگه تفاوت سنیمون زیاده و کلا علاقه ای بهش ندارم  و بعد از دومین باری که ابجیم قبل ماه رمضون بهش جواب رد داد بعد اون اقا بعد از ماه رمضون  دوباره خواستگاری کردند ولی این دفعه نه از ابجیم از من خواستگاری کردند .

خوب این اقا شرایطش از هر لحاظ خوبه و سنشم خوب به من میخوره سن این اقا 31 سالشون هستش ، حالا مشکل من اینکه نمیدونم باید چیکار کنم خانوادم همه راضی اند ولی من میترسم چون اون اقا از ابیجم اول خوشش اومده بوده نه من ، در صورتی که هر دومون رو هم قبلا دیده بودند چون شهر مون کوچیکه و همه همدیگه رو تقریبا میشناسند و اگر این اقا رو قبول کنم در اینده دچار مشکل نمیشم ؟

از این نظر که خوب دیگه ابجیم رو بیشتر میبینه و من فکر مینکنم ایشون شاید با هر بار دیدین ابجیم نمیدونم مثلا به خودشه بگه من این رو میخواستم ا، نتخابم این بود یا مسائل دیگه واقعا موندم چیکار کنم .

چون این اقا بار دوم که خواستگاری کردند تقریبا یکسال از خواستگاری دفعه اولشون میگذشت این اقا که اینقدر اصرار به ازدواج با ابجیم رو داشتند چطوری میشه که وقتی همش ببندش بتونه فراموش کنه .

ممنون میشم با راهنمایی هاتون کمکم کنید واقعا موندم چیکار کنم .

التماس دعا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)