سلام
من با یکی از آقا پسر آشناهامون از بچگی همبازی بودیم که تو سن 17 18 سالگی خبر بهم دادن که ایشون مثلا خاطر خواه من هست نه عشق آتشین .
ولی خوب حتی خانوادش نو جریان بودن و مثلا برای آینده نقشه کشیده بودن تا ما بزرگتر شدیم ایشون رفتن دانشگاه و موقعیت های مختلف کاری و ... یک روز خبر آوردن عاشق فلان دختر شده یک روز خبر آوردن معیارشون عوض شده یک روز دیگه خبر دادن که حس دیگه به بنده ندارند البته یه چیز بگم چیز خیلی مستقیم نبوده که بگم خودشون مستقیم به من گفتن البته من وقتی مطلع شدم باور داشتم عشق تو این سن و سال مخصوص تو آقا پسرا ثباتی نداره (ببخشید همه اینجور میگن)تا اینکه الان ایشون 28 سالشونه و اومدن خواستگاری من نظر شما در مورد این اقا چیه نمی دونم .
از اینکه اینقدر هر روزی عاشق و فارغ بودن تو دلم حس خوبی ندارم و اینکه دقت میکنم در زمان های مختلف ایشون گاهی می اومدن سمت من و می رفتن .می ترسم به هر دلیلی بعدا هم دلشون بلغزه و الان چون به هر دلیلی به موردهای دیگه نرسیدن اومدن سمت من
با خانواده ام که صحبت  می کنن می گن تو پسرا اینا عادی همشون همینطورن نطرشما چیه ؟میشه کمک کنید ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)