سلام

نمیدونم سوالم قابل پست شدن هست یا نه . علت اینکه دارم اینجا میپرسم اینه که اطراف من پسر مجرد کم هست یا بهتر بگم نیست که بخوام نظر عده ی زیادی رو بدونم. ( این به این معنی نیست که خانما نمیتونن نظر بدن، خانما پرچمتون بالاست ).

یه چند ماهی میشه که من چند تا کیس برای ازدواج داشتم بنا به دلایلی خودم نمیخوام ازدواج کنم. وگرنه بنده های خدا آدم های خوبی بودن. ( اصلا رو این قضیه مانور ندین )

سوالم اینه؛

با توجه به اینکه اونا آدم های خوبی بودن و من هم دوستان خوب زیادی دارم اگر بخوام به همین خواستگارهای خودم دوستانم رو پیشنهاد بدم بهشون برمیخوره؟ ممکنه برخورد بدی داشته باشن؟

خب اونا میگفتن از فلان ویژگی من خوششون اومده، دوستانم رو که میخوام پیشنهاد بدم هم این ویژگی ها رو دارن. واقعا دخترهای خوبی هستن خیلی بهتر از من.

من قبلا به این قضیه فکر کرده بودم ولی به فکر عملی کردنش نبودم. تا اینکه یکی از دوستان عکس یکی از کیس هام رو دید که رو پروفایلش بود و آرزو کرد که کاش مال اون میشد و این حرف ها.

بدون بی احترامی و توهین به همدیگه و البته شخص شخیص بنده نظراتتون رو اعلام کنید.

ممنون از همکاریتون

زری 28



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)