سلام
من بعد از ماه مبارک کنکور دارم . و بدبختانه روز کنکور پریود هستم . و بدبختانه تر این که در این ایام کاملا فلج و از شدت درد رو به مرگم . و از نظر روحی هم حوصله ۴ ساعت نشستن رو صندلی و حل سوالات کنکورو ندارم . و اینقدر عصبی و غیرقابل پیش بینی هستم در این ایام که بیخیال کنکور شم و از شدت کلافگی رو صندلی بخوابم!!
سوالم اینه که:
من طفل معصوم که چند سال برای کنکور کوفتی و رتبه خوب تلاش کردم چه گلی به سرم بگیرم الان :(
قرص پیشگیری از بارداری موثره؟ اخه شنیدم پریود ممکنه نشی ولی دردشو داری!! پس چه فایده داره!
امپول چی؟ اخه امپول زدم یکبار خیلی گیج و منگ شدم!!
مسکن هم جوابگو نیست مگر ۲-۳ تا مثلا پروفن برا کمردرد و دو تا هیوسین برا دلدرد!!!
یک راهی بهم پیشنهاد بدین لطفا...
خیلی نگرانم

مرتبط:

ترک جلسه کنکور در چه شرایطی امکان پذیر است؟

مشکل تکرر ادرار در جلسه کنکور


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)