سلام
من یک مشکل جدی دارم. وسواس در انتخاب عشق!
وقتی که عاشق کسی میشم تمام سعیم و میکنم و دعا میکنم تا اون فرد ازم خواستگاری کنه اما بعد اینکه اون فرد پیشنهاد داد احساس میکنم فرد مناسبی نیست و از انتخاب کردن میترسم و جواب رد میدم به طور ناخودآگاه!!!
چه کار کنم تا این همه وسواس نداشته باشم و با خودم نگم شاید فرد بهتری پیدا شد. چند مورد اینطوری شده که با خودم میگفتم وای اگه ازم خواستگاری کنه و باهاش ازدواج کنم عالیه اما به محض اینکه همون افراد پیشنهاد میدن یک نوع حالت دفاعی به خودم میگیرم و میگم نمیتونم یک انتخابی بکنم که تا آخر عمر پابندش باشم. چرا من اینطوریم؟!

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)