سلام

ببین من تجربه زن داری ندارم اما با خواهرام که تعامل کردم یه چیزایی دستم اومده حضور در دانشگاه و دادگاه خانواده و دوستای متاهل و سر و کله زدن با ملت شهید پرور یک چیزایی بهمون یاد داده .

تعهد یک مساله بسیار مهمی است هر مردی که نمیتونه برا زنی متعهد باشه حق ازدواج ندارد . زنها موجوداتی هستند که با شوهر معتاد، دست به زن، بیکار، بداخلاق، دانشگاه نرفته، خونه اجاره ای و بدون وسیله میسازند اما به مردی که عشقشون با کسی دیگه ای تقسیم کنه و اصطلاحا خیانت ببینند نخواهند ساخت پس تعهد خیلی مهم است .

تو این مورد اسم زن دوم، صیغه، دوست دختر و زن مردم، زن همسایه و حتی بازیگران تلویزیون هم نیارید به قولی سری که درد نمی کنه دستمال نبندید .

از طرفی از جایگاه تهمت بپرهیزید تریپ برندار بگو من گوشیم یک وسیله شخصی هست ، برای گوشیت رمز نذار ، اگر گذاشتی به عیال بگو ، اگر کارمندی از زن های ادارتون تعریف نکن کلا جایی برای شک و تردید نذار .

وقتی زن گرفتی با خانم های دیگه گرم نگیر . حرف بزن ولی  هرگونه حرکت ، حرف ، رفتاری که مبنی بر شک کردن زن بر تو باشد انجام نده .

یک مساله ای دیگه اینکه زنها دائم نگرانند اصلا نمیدونم خدا این موجودات چطور افریده که  استرس باهاشون حاکم هست و ترس و نگرانی دارند این می طلبه که مردی باشه که بتونن بهش تکیه کنند بنابراین مرد همیشه باید بتونه به زن اطمینان خاطر بده یک جورایی قوت قلب برای زن باشه . قوی ترین زن هم که باشی باید به یک مرد تکیه کنه .

ما یک چکی جای خواهرم دادیم وای وای هر روز زنگ میزد دو تا دو تا چهار تا می کرد من همیشه بهش یک جمله را میگفتم که نگران نباش اول اینکه هنوز فرصت هست دوم شما پولات آماده کن منم باقیماندش . خیالش راحت و آروم میشد می رفت باز میومد میگفتم نگران نباشد اخرش دیگه عصبانی میشدم میگفتم بابا به خاطر چک تو منو اعدام می کنن دست از سر کچل من بردارد خخخخ حالا ببینم بازم برای این چک پیگیری می کنه .

به هر حال پسر ها باید مردونه بار بیان تا بتونن نقش تکیه گاهی خوب بازی کنند . مثلا تمام زنها میشینن پشت فرمون احساس می کنند یک تریلی تو جاده منتظر اینا هست که بیاد رو ماشین این خخخ .

زن یعنی زبان و حرف زن ها با حرف زدن خودشون تخلیه می کنند فکر می کنند تبادل نظر می کنند آرامش پیدا می کنند .

زن وقتی حرف زد مرد باید خوب گوش کنه  وقتی هم حرف میزنه اصلا راه حل مردونه ندید فقط گوش کنید ابراز همدردی کنید . پس هنر خوب گوش دادن بیاموزید حرف زدن برای زن سوپاپ اطمینان هست .

بذارید خودشون تخلیه کنند وقتی پر هستند خودشون رو تخلیه می کنند با گفتن کلمه آخیش راحت شدم می تونید به کاراتون برسید .

قدردانی شامل: توجه و احترام و تشکر و تعریف ، اینا بر روی زن معجزه می کنه . کافیه از یک زنی تعریف کنی به تمام خواسته هات میرسی به همین خاطر می بینی پسرایی که قیافه ندارند ولی زبون بازن دخترای آس تور می کنند !

اگر از غذای یک زن شامل مادر، خواهر، خاله،  زن داداش  ... و هر کسی تعریف کنی قطعا شکمت تضمین خواهد بود . شکر نعمت نعمتت افزون کند !

من هر وقت بر سر سفره ای میشنیم اخرش برای صاحب سفره دعای خیر و برکت می کنم باورتون نمیشه من هیچ وقت از نظر غذایی با مشکل مواجه نشدم خخخخخخ

حیف که اسلام دست و پای ما را بسته بود وگرنه میشد با تکنیک های روانشناسی بوسیله زنان به پیشرفت و ترقی رسید خخخخخ

یا نسبت به کارایی که می کنه توجه و قدردانی نشون بدید ، برخی مردها واقعا خنگند ، وقتی تو میتونی با دو تا حرف زدن زن در راستای اهداف خود !!! ( خخخخ ) قرار بدی چرا میخواهی با زور بازو و خشونت آمیز انجام بدی .

تو که زنت خونه داریش و میکنه، حقوقشم که بهت میده با نداری و داراییت ساخته ازت کم که نمیشه یکم ازش تعریف کن تشکر کن تقدیر کن . قدرتی که زبون برای زن داره بمب اتم نداره .

توضیح دادن برای زنها

زنها به علت همون نگرانی و استرس و از طرفی جزئی نگری و نداشتن درک و عقلانیت یک مرد خیلی از مسائل را نمیدونن کسی هم براشون توضیح نداده از طرفی تا اطمینان پیدا نکنند کاری انجام نمیدن ، اینجا مردها باید براشون توضیح بدن که علت این مساله چیست ؟

یک روز رفتم خونه خواهرم غذا را خراب کرد من براش توضیح دادم که تو که آشپزیت خوبه دقت کن ببین برای بدست اوردن اقلام تهیه یک غذا چقدر زحمت کشیده شده و چقدر هزینه شده پس بهتره با دقت بیشتری این کار انجام بدی پذیرفت .

یا بارها پیش اومده یک حرفی تو کلاس زده میشد طرف مفهوم و منظور آدم نمیفهمید باید براش توضیح میدید که خانم فلانی علت حرف و منظور حرفم این بود . پس هر چند برای ما مردها سخته اما باید توضیح داد .

در آخر ذکر این نکته واجب  ؛

خوب یا بد هر نوع رفتار با زن برمیگرده به زندگی خودت ، پس خوب تا کن تا خوب ببینی منتهی قبلش خوب انتخاب کن .

موفق باشید

" کابوی تنها "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)