سلام دوستان

میخواستم از راهنماییاتون در مورد مشکلم استفاده کنم ...

دختری 22 ساله هستم خدا رو شکر تا حالا زندگی سالمی داشتم و تا الان هیچ احساسی نسبت به هیچ پسری نداشتم ... چند وقت پیش یکی از فامیل های خیلی نزدیکمون ازم خواستگاری کرد و گفت 5 ساله فقط به تو برای زندگی ایندم فکر میکنم و حالا هم منتظر موندم تا درست تموم بشه ...

حالا میخواست نظر منو بدونه که با خانواده بیان ... من جوابم منفی بود چند تا دلیل داشتم یکی اینکه برادر  کوچکتر همین خواستگارم چند سال پیش به من ابراز علاقه کرده اما من جوابم منفی بود... دلیل دیگه اینکه خانواده خواستگارم خواهر بزرگتر منو برای پسرشون میخوان ... و دلیل دیگه اینکه چون فامیل خیلی نزدیک هستیم از ازدواج فامیلی میترسم ...

البته من این دلایل رو بهش نگفتم فقط گفتم من و تو بدرد هم نمیخوریم خیلی خیلی ناراحت شد....
حدود سه ماه بعد دوباره خواستگاری کرد اما من بازم گفتم نه دلیلش رو میخواست گفتم من هیچ احساسی نسبت بهت ندارم ....از اون موقع دیگه هیچی نگفت ، هر وقت هم میاد خونمون زیاد باهام حرف نمیزنه و انگار ناراحته ...

میون این همه مشکل من احساس میکنم نسبت بهش علاقمند شدم ،تا حالا همچین احساسی رو نسبت به هیچ کس نداشتم ...خیلی دارم اذیت میشم ...

بنظرتون تصمیمی که گرفتم درست بوده یا نه ؟ ( با توجه به مشکلی که داریم)

اون خیلی پسر پاک و سالمی از اینکه دارم از دستش میدم خیلی ناراحتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)