سلام.

ببخشید من یک خواستگار دارم که دو جلسه آمدند و هر دو جلسه فقط یک بسته شکلات  آوردند. فکر کنم 7000 تومان هم نشه. این یعنی که آنها خسیس هستند؟ بهشون جواب منفی بدم؟

چی کار کنم به نظرتون؟ چون از خساست به شدت بدم میاد! سایر موارد خیلی خوبه ها. فقط همین یکی منو به شدت مردد کرده !

مرتبط با خسیس بودن خواستگار:

با خواستگار خسیسم چه کنم؟

سوالات خواستگاری در مورد خسیس بودن و بد دلی خواستگار

نظرتون در مورد خواستگار خسیس چیه؟

سوالات خواستگاری در مورد خساست خواستگار



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)