با سلام و دعای خیر
از همه دوستان می خوام ، به بزرگی خودشون ، منو حلال کنند.
 سعی کرده ام ، هر جایی نظری میدم ، از دایره انصاف خارج نشم ، اما خودم می دونم تو چندتا پست ، دوستانی ازم دلخور شدن ، حدود سه تا 4 تا پست بود که تو اواخر آذرماه امسال ، تند حرف زدم ، اگه دوستانی ازم دلخور هستند ، که هستند ، خواهشا حلالم کنید.  چه تو اون پست ها و چه هر جایی دیگه ، به هر دلیلی ، دوستی ازم دلخوره به بزرگی خودش منو ببخشه.

 من هم یکی مثل همه آدم ها، ناراحت میشم ، خوشحال میشم ، غمگین میشم و روحیه ام فراز و فرود داره. پس اگه تو فرودها،  قصور و کوتاهی بوده ، منو ببخشید و کینه به دل نگیرید ازم ، اگه هم دلخور شدید ، عاجزانه طلب عفو و بخشش می کنم. اگه تو همون پستها از دوستان حلالیت خواستم و کسی منو نبخشیده ، خواهش می کنم به لطف و کرم خودتون منو ببخشید.

با اینکه معذرت خواهی کردم از دوستان ، اما می بینم تو بعضی پستها ، تحت عنوان ناشناس و کاربر بدون نام ، منو سرزنش می کنن. دوستان وقتی کسی عذرخواهی کرد ، یعنی طلب بخشش نموده ، چرا دوباره میائین می گید سامان تند رفتید ، بد گفتی؟ خب میدوم تند رفتم ، معذرت خواهی هم کردم اما ظاهرا دوستان نبخشیدن منو . در هر صورت می خوام تو همین پست هر کدام از دوستان که به هر دلیلی ازم دلخور شدن ، منو  ببخشند.

 قطعا من هم تو زیارت هایی که میرم تو حرم اهل بیت ، دعا گویتان خواهم بود . پس با تمام وجود ، و در کمال تواضع و فروتنی ، از تک تک دختر و پسر های اینجا ، متاهلین و مجردین ، حلالیت می طلبم.
"سامان متاهل جنوب"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)