سلام

دختری هستم 25 ساله
من میخوام بدونم دید مردم به یه دختری که تنها زندگی میکنه چیه؟ آقایون حاضرن به خاستگاریه  یه همچین دختری برن؟ دید بدی نسبت به همچین دخترا ندارن مثلا بگن خانواده بالا سرش نیست و این حرفا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بنده مادرمو 2 سال پیش از دست دادم... در حال حاضر با پدرم زندگی میکنم . پدرم و برادرم  اعتیاد دارن و عادتشونه دوستانشونو جمع میکنن تو خونه مواد مصرف میکنن... پدر بنده هیچ منبع درآمدی ندارن و با حقوق 300 هزار تومنی من روزگار رو به هر نحوی شده میگذرونیم...

متاسفانه هر چقدم  در رابطه با این موضوع اعتراض میکنم شروع به فحاشی میکنن و دائم به من میگن من خونشونو اشغال کردم و اگه من اونجا نبودم  اتاق بالا که من نشستم میده اجاره و زن میگیره .

ولی اصلا به این فکر نمیکنه که من دارم خرج هردومونو در می یارم و واقعا برام سخته که با این هزینه ها یه نفر دیگه بهمون اضافه بشه حتی یه دست لباسم برای خودم سخت میتونم تهیه کنم.

اصلا به هیچکس جز خودش فکر نمیکنه. تا وقتی که دوستاش  هستن حالش خوبه ولی وقتی تنها شد شروع میکنه به ناله و نفرین به دنیا و من و همه... دیگه واقعا به تمام معنا خسته شدم ... راستش سنمم داره بالا میره .

بخاطر همین اوضاع و دیدی که مردم نسبت به ما دارن تا حالا هیچ خاستگاری نداشتم ..اون یکی دوتایی ام  که بودن و به بابام گفته بودن یا معتاد بودن یا قاچاقچی................. دیگه اعصابم نمیکشه...

با این مسائلی که دارم علاوه بر افسردگی شدید که احساس میکنم جسمم داره مریض میشه . همین امروز به دلیل دعوا و فحاشی ایشون طرف چپ بدنمو احساس نمیکنم.. لپ کلام به تمام معنا جونم به لبم رسیده . با توجه به اینکه ما توی شهرستان هستیم صلاحه که من یه خونه ی اجاره ای پیدا کنم و برم تنها زندگی کنم ؟؟؟

دید مردم نسبت به من چجوری میشه؟ آقایون حاضرن با یه همچین دختری ازدواج کنن؟ آخه نمیخوام تا اخر عمرم تنها زندگی کنم ؟ خیلی تنهایی کشیدم خدا کنه که سرنوشتم تنهایی نباشه...دوستان عزیزبرام دعا کنید...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)