سلام

شاید بنده در کامنت های قبلی خود با مضامین مختلف این سوالات را از شما  کرده باشم ولی هنوز پاسخی که شاید جامع و کامل باشه دریافت نکردم. ( خواهش میکنم واقعا خواهش میکنم تا جایی که امکان داره به تمام بند های سوالاتم جواب بدهید و از کلی گویی پرهیز نمایید ) ...

همانطور که می دانید امیال جنسی از امیال بعد حیوانی انسانها می باشد که معمولا انسانها در برابر آن ضعف دارند . و اما سوال :

1 - چرا به طور کل هر گاه از لغزش در انحراف میل جنسی و روابط نا مشروع بحث می شود پرچمدار و اصلی ترین مجرمان همیشه مردان هستند ؟

2 - اگر این میل و حالت مواجه با آن بدون اینکه مردان بخواهند نظام خلقت در آنها قرار داده مردان چه گناهی کرده اند که به طور طبیعی کنترل آن در مردان سخت تر باشد ؟

3 - چرا همیشه باید در روزنامه ها و مجلات و سایت ها با عباراتی همچون مردان شیطان صفت که کارشان تعرض کردن است روبرو بشویم ؟

4 - واقعا انصاف هست که نیاز جنسی در اولویت نیاز مردان باشد ( البته بدون آنکه خودشان بخواهند ) بعد بگوییم مانند زنان بتوانند خود را کنترل کنند ؟

5- شاید در جواب بگویند در عوض آن خدا عقل و ایمان را هم داده خب درست زنان را هم اینگونه قرار میداد و عقل و ایمان هم به انها میداد حالا چرا فقط مردان باید اینگونه باشند ؟

6 - تا کی ما مردان بخاطر این میل حیوانی سرکوفت بخوریم که زنان مان باید رنج این میل حیوانی مردان را در زندگی تحمل کنند ؟

7 - چرا باید زنان را از مردان بترسانند که اگر مواظب نباشید مردان زنان را طعمه خود قرار می دهند اگر این مسئله ریشه در نوع خلقت آنان است این بی کمالی مردان که به آن مبتلا هستند مگر مردان خواسته اند اینگونه آفریده بشوند ؟

8 - بار دیگر می گویم اگر بخواهید رعایت تقوا و عفاف را پیش بکشید خب زنان هم اینگونه میشدند انها هم تقوا و عفاف را رعایت می کردند .

9 - براستی نشانه حقارت انسان نیست بخاطر میل حیوانی ، مرد باید به زن خود در خصوص تمکین نفقه بدهد ؟

10 - تا کی سرکوفت اینکه زنان به مردان می گویند فقط در پی امیال حیوانی هستید را بخوریم که ریشه در نوع خلقت مردان دارد ؟

11 - اگر بگویید این صلاح بوده که نیاز جنسی در اولویت مرد و نیاز عاطفی در اولویت زن باشد بالاخره این خصوصیت امکان لغزش در مردان را راحت کرده پس مردان چه گناهی کرده اند ؟

12 - اگر بگویید اگر زنان هم اینگونه میشدند دنیا به کثافت و لجن زار کشیده می شد شاید درست باشد ولی در این بین باز هم مردان ضرر دیده اند و این ضعف در نهاد مردان قرار داده شده است .

13 - صحبت اصلی من در رعایت تقوا و عفت پیشه کردن نیست آن را که خود من هم میدانم باید با رعایت تقوا از انحرافات جلوگیری کرد بلکه می خواهم بگویم چرا میل جنسی باید در اولویت نیاز مردان باشد که همین ویژگی موجب شود همیشه خیلی راحت تر از زنان در خطر انحراف این میل حیوانی باشند ؟

"مرد"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)