سلام خدمت همه کاربران خانواده برتر

راستش من از خوانندگان این وبلاگم البته نه همیشه گاهی اوقات که وقت داشته باشم میام نظراتو میخونم .
پسری 27 ساله هستم دانشجو رشته جراحی قلب دانشگاه تهران . 16 سالگی وارد دانشکده پزشکی شدم ( 2 سال جهش کردم دوم ابتدایی و چهارم ابتدایی ) به گفته دوستان خیلی باهوش بودم و هستم .

بعد از دوره پزشک عمومی 2 سال رفتم مناطق محروم خدمت کردم و سربازی هم همون دوره طرحم بود .

الان قصد ازدواج دارم با دختری که 7 ساله در ارتباطم یکی از هم کلاسی هامه ! ولی مادرم راضی به ازدواج من نمیشه ؟ میگه زوده !

منی که هم شغل درستو حسابی دارم  و موقعیت خوبی دارم هم از خانواده متوسط رو به بالایی هستیم ...  چرا مادرم راضی به ازدواج من نمیشه !

البته مادرم میدونه من با یکی از دخترای کلاسون در ارتباطم میگه تا 35 سالگی برام خواستگاری نمیاد ؟
تو خانواده ما ازدواج دیرهنگام موروثیه ! پدرم تو 37 سالگی ازدواج کرده عمو هام تو سن بالا ... . پدر مادرم میگن هنوز جوونی واسه چی میخوای خودتو بدبخت کنی محدود کنی ! مادرم میگه من خودم زنم ، زنا رو خیلی خوب میشناسم ازدواج کنی از همه چیز و تفریحاتت باید بزنی محدود میشی ...

لطفا کمکم کنید چطور مادرمو راضی کنم تا بیاد خواستگاری ! به خدا نیاز دارم ازدواج کنم کسی 24 ساعته پیشم باشه باهاش شوخی کنم نه فقط تو زمان خاص با دوستم اونم با هزار ترس که کسی نبینه بگه دکتر مملکت ...

میخوام ازدواج کنم چطور به مادرم بگم نمیتونم تا 35 سالگی  منتظر بمونم ؟ البته مادرم با دختری که قراره ازدواج کنم مشکلی نداره فقط میگه باید صبر کنی ...

اینم بگم مادرمو خیلی دوس دارم رو حرفش حرف نمیزنم . نگید تهدیدش کن تا بیاد خواستگاری ..

با تشکر از همه کاربران خانواده برتر "پیشاپیش منتظر نظراتتون هستم"


مرتبط:

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

چرا خواستگارم تا 35 سالگی زن نگرفته؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)